  • 1. Data: 2005-10-19 06:46:59
    Temat: Ulga remontowa - budowlana -?
    Od: "zgred" <z...@w...to.interia.pl>

    Witam

    Od 2001 roku odliczałem ulgę remontową z tytułu użyczenia domku.
    Obecnie dostałem pozwolenie na budowę i remont domku (przekształcenie bud.
    gosp. na mieszkalny i rozbudowa, dlatego budowa i remont).

    Czy wobec tego może w tym roku odliczyć pełną kwotę odliczeń z tytułu
    remontu? A możne z tytułu budowy?
    Z tytułu użyczenia domku odliczyłem pełną kwotę.

    Pozdrawiam
    AF

  • 2. Data: 2005-10-19 07:19:38
    Temat: Re: Ulga remontowa - budowlana -?
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "zgred" <z...@w...to.interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gosp. na mieszkalny i rozbudowa, dlatego budowa i remont).
    >
    > Czy wobec tego może w tym roku odliczyć pełną kwotę odliczeń z tytułu

    Te co zdążysz do końca roku...

    > A możne z tytułu budowy?

    Nie.
    Ulga budowlana już nie istnieje.

    A Ty nie rozpocząłeś budowy w 2001 - wtedy byś mógł.

  • 3. Data: 2005-10-19 08:54:50
    Od: "zgred" <z...@w...to.interia.pl>

    Hej

    > Te co zdążysz do końca roku...

    Rozumiem ze mogę odliczyc całą przysługująca mi ulgę, niezaleznie od tego co
    wcześniej odliczałem?

  • 4. Data: 2005-10-19 09:18:31
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Rozumiem ze mogę odliczyc całą przysługująca mi ulgę, niezaleznie od tego
    > co wcześniej odliczałem?

    Limit z 2001 kończył się w 2002, na lata 2003-2005 jest nowy.

  • 5. Data: 2005-10-19 09:55:20
    Od: "zgred" <z...@w...to.interia.pl>

    > Limit z 2001 kończył się w 2002, na lata 2003-2005 jest nowy.

    No tak ale do 2004 odliczylem cały limit (z tytułu użyczenia), a teraz chce
    remontowac swoj domek.
    Czy wobec tego na nowe lokum moge zrobic odliczenia?

    Pozdrawiam
    AF

  • 6. Data: 2005-10-19 10:13:24
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    zgred wrote:

    > No tak ale do 2004 odliczylem cały limit (z tytułu użyczenia), a teraz chce
    > remontowac swoj domek.
    > Czy wobec tego na nowe lokum moge zrobic odliczenia?

    Limit jest na osobę, nie na lokal.
    Więc jak go już wykorzystałeś gdzie indziej to więcej nie masz.

  • 7. Data: 2005-10-19 10:34:30
    Od: "zgred" <z...@w...to.interia.pl>

    > Limit jest na osobę, nie na lokal.
    > Więc jak go już wykorzystałeś gdzie indziej to więcej nie masz.

    aha i wszystko jasne

    Dzieki Wam za informacje

    Miłego dnia
    AF

  • 8. Data: 2005-10-19 10:55:24
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > No tak ale do 2004 odliczylem cały limit (z tytułu użyczenia), a teraz
    > chce remontowac swoj domek.

    Drugi raz nie możesz.
    Nie pisałeś że zrobiłeś to w 2001?