  • 1. Data: 2008-04-14 17:15:10
    Temat: Ulga z tytułu pracy poza miejscem zamieszkania
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Czy ta ulga przysługuje osobie, która mieszkała np. we Wrocławiu, a pracowała w
    Warszawie? Tzn. czy jest ta ulga obostrzona codziennym _dojazdem_ do pracy w
    innej miejscowości?

    Coś googlam na temat intepretacji przepisów, ale słabo mi to idzie -- wolę się
    zapytać.

  • 2. Data: 2008-04-14 17:42:57
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

> [...]
    >pracowała w
    >Warszawie?
    > Tzn. czy jest ta ulga obostrzona codziennym _dojazdem_ do pracy w

    Skupiłbym się na urzędowej interpretacji słowa "zamieszkiwać" - różnej od
    "być zameldowanym"

  • 3. Data: 2008-04-14 18:01:09
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Cavallino w <news:fu057f$al4$1@atlantis.news.neostrada.pl>:

    > Użytkownik <r...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Skupiłbym się na urzędowej interpretacji słowa "zamieszkiwać" - różnej od
    > "być zameldowanym"

    A nie ma takiej interpretacji, ze jest konieczny * co najmniej 1 dzień*
    świadczenia pracy by koszty można było uwzględnić?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 4. Data: 2008-04-15 02:03:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    r...@k...pl wrote:
    > Czy ta ulga przysługuje osobie, która mieszkała np. we Wrocławiu, a pracowała w
    > Warszawie? Tzn. czy jest ta ulga obostrzona codziennym _dojazdem_ do pracy w
    > innej miejscowości?

    Mniejsza z tym gdzie mieszka.
    "ulga" przysługuje osobie, która pracuje w warszawie i w warszawie nie
    mieszka.

  • 5. Data: 2008-04-16 14:09:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 14 Apr 2008 19:42:57 +0200, w <fu057f$al4$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <k...@...pl> napisał(-a):

    > Skupiłbym się na urzędowej interpretacji słowa "zamieszkiwać" - różnej od
    > "być zameldowanym"

    Według intepretacji przepisów i wg dokumentów, to ta osoba dojeżdżała
    codziennie 300km do pracy...

  • 6. Data: 2008-04-16 14:27:24
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    "Cavallino" <k...@...pl> napisał(-a):

    > Skupiłbym się na urzędowej interpretacji słowa "zamieszkiwać" - różnej od
    > "być zameldowanym"

    >Według intepretacji przepisów i wg dokumentów, to ta osoba dojeżdżała
    >codziennie 300km do pracy...

    Wg interpretacji przepisów to prędzej popełniała wykroczenie, nie meldując
    się tam, gdzie FAKTYCZNIE mieszkała w tym czasie.

  • 7. Data: 2008-04-16 18:15:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Apr 2008 16:27:24 +0200, w <fu52en$3i2$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <k...@...pl> napisał(-a):

    > Wg interpretacji przepisów to prędzej popełniała wykroczenie, nie meldując
    > się tam, gdzie FAKTYCZNIE mieszkała w tym czasie.

    Tak, to zapewne też :).

  • 8. Data: 2008-04-16 21:05:51
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    "Cavallino" <k...@...pl> napisał(-a):

    > Wg interpretacji przepisów to prędzej popełniała wykroczenie, nie meldując
    > się tam, gdzie FAKTYCZNIE mieszkała w tym czasie.

    >Tak, to zapewne też :).

    Nie też, a tylko.

  • 9. Data: 2008-04-17 13:41:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 16 Apr 2008 23:05:51 +0200, w <fu5q46$9bq$1@nemesis.news.neostrada.pl>,
    "Cavallino" <k...@...pl> napisał(-a):

    > Nie też, a tylko.

    Niekoniecznie, ponieważ nie było to miejsce stałego pobytu.

  • 10. Data: 2008-04-17 13:54:41
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    "Cavallino" <k...@...pl> napisał(-a):

    > Nie też, a tylko.

    >Niekoniecznie, ponieważ nie było to miejsce stałego pobytu.

    A to już zależy co kto rozumie przez stały.