  • 1. Data: 2008-04-14 17:44:58
    Temat: NIP3
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Witam,

    Mam pytanie:

    w poprzednim zgłoszeniu NIP 3 podałem swój numer konta, teraz zamknąłem ten
    rachunek, czy teraz wypełniając NIP3 mam tylk ozaznaczyć kwadracik koło
    "rezygnacja" czy też zaznaczyć i podać dane o rachunku?

    --
    Fatrix
    http://www.naskwerze.pl

  • 2. Data: 2008-04-14 18:45:46
    Temat: Re: NIP3
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    fatrix wrote:

    > w poprzednim zgłoszeniu NIP 3 podałem swój numer konta, teraz zamknąłem
    > ten rachunek, czy teraz wypełniając NIP3 mam tylk ozaznaczyć kwadracik
    > koło "rezygnacja" czy też zaznaczyć i podać dane o rachunku?

    A co jest napisane w opisie sekcji B.7?

    Piotrek

  • 3. Data: 2008-04-14 19:46:52
    Od: "fatrix" <f...@p...W_Y_T_N_I_J_T_Oneostrada.pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał

    > A co jest napisane w opisie sekcji B.7?

    zazaczenie....tylko zaznaczenie

  • 4. Data: 2008-04-14 19:53:17
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    fatrix wrote:

    > zazaczenie....tylko zaznaczenie

    A po słowach "Wpisane niżej dane ..." ;-)

    Piotrek