  • 1. Data: 2003-03-16 16:07:12
    Temat: Usługowe prowadzenie KPiR
    Od: "kiep" <k...@h...com>

    Czy posiadając licencję na usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych, mogę
    również prowadzić KPiR, ryczałty czy tylko księgi rachunkowe na podst.
    ustawy o rachunkowości? opinie na ten temat w środowisku doradców i
    księgowych z licencją są podzielone.czy pojawił się na ten temat komunikat
    Min Fin?

    pozdr. Mirek

  • 2. Data: 2003-03-16 23:46:25
    Temat: Re: Usługowe prowadzenie KPiR
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    Użytkownik "kiep" <k...@h...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ustawy o rachunkowości? opinie na ten temat w środowisku doradców i
    > księgowych z licencją są podzielone.czy pojawił się na ten temat komunikat

    Czy jest oddzielna licencja na prowadzenie KPiR, ryczałtu ?

    Karol

  • 3. Data: 2003-03-17 15:31:14
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Karol chwycił(a) pióro i napisał(a):
    > Czy jest oddzielna licencja na prowadzenie KPiR, ryczałtu ?

    Ciekawe w jaki sposób zdobył licencję,nie wiedząc takich podstawowych
    rzeczy, jak i do czego uprawnia ta licencja.

    --
    Jacek

    Niczyje życie, zdrowie ani mienie nie jest bezpieczne, gdy obraduje Parlament!!

  • 4. Data: 2003-03-17 18:50:59
    Od: "kiep" <k...@h...com>

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe w jaki sposób zdobył licencję,nie wiedząc takich podstawowych
    > rzeczy, jak i do czego uprawnia ta licencja.

    Nie odpowiadaj kolego w ten sposob bo to zadna odpowiedz. Jak masz cos
    konkretnego do powiedzenia to prosze bardzo.

    mirek

  • 5. Data: 2003-03-17 20:04:43
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

    > Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Nie odpowiadaj kolego w ten sposob bo to zadna odpowiedz. Jak masz cos
    > konkretnego do powiedzenia to prosze bardzo.

    Lepsza taka odpowiedz jak zadna.

    Karol