  • 11. Data: 2002-07-16 14:08:07
    Temat: Re: Uzywany samochod - jak amortyzowac?
    Od: "nijou" <n...@g...pl.fuck.spammers.org>

    "Maddy":

    | Jak to słusznie zauważył Gotfryd - nie należy szukac logiki w
    | przepisach podatkowych.

    Hej... to ja zainicjowalem ten watek... a jak bedzie w sytuacji gdy:

    a) 4 wlascicieli w Niemczech uzywalo go przez 12 lat
    b) 1 wlasciciel w Polsce uzywal miesiac
    c) ja jestem ostatnim wlascicielem

    Uzyj swej logiki, plz bo nie wiem jak to wpisac do KPiR.. :-)

    nijou

  • 12. Data: 2002-07-16 18:37:40
    Od: "Jacek" <s...@p...pl>

    nijou <n...@g...pl.fuck.spammers.org> wrote:
> [...]
    >
    > Hej... to ja zainicjowalem ten watek... a jak bedzie w sytuacji gdy:
    >
    > a) 4 wlascicieli w Niemczech uzywalo go przez 12 lat

    Po dokładnej analizie przepisów wynika że Maddy ma rację.Ja się trochę
    rozpędziłem z tymi 6-ma miesiącami ze względu właśnie na brak spójności
    przepisów.Przepraszam.Ma być tak cytat z UPDOF "
    1) używane - jeżeli podatnik udowodni, że przed ich nabyciem były
    wykorzystywane co najmniej przez okres 6 miesięcy,"

    Jacek

  • 13. Data: 2002-07-16 22:10:54
    Temat: KF: Uzywany samochod - jak amortyzowac?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 16 Jul 2002, nijou wrote:

> [...]
    >+ | przepisach podatkowych.
    >+
    >+ Hej... to ja zainicjowalem ten watek...

    Ależ nikt ci zasługi nie odbiera :) to było tylko pod kątem
    zdania pewnego admirała... :)

    Pozdrowienia, Gotfryd