  • 1. Data: 2004-02-12 06:33:46
    Temat: Re: VAT na dach/dachowke -7/22
    Od: "Andrzej Hejno" <h...@w...pl>

    Witam

    Nie jestem na 100% pewien, ale 22% Vat bedzie obowiazywał nie tylko
    materiały ale i usługi bud.

    Andy

  • 2. Data: 2004-02-12 08:17:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 12 Feb 2004, Andrzej Hejno wrote:

    >+ Witam
    >+
    >+ Nie jestem na 100% pewien, ale 22% Vat bedzie obowiazywał nie tylko
    >+ materiały ale i usługi bud.

    Była koncepcja 7% "na usługi". Ale oczywiście rząd może zastosować
    się do twojego stanowiska, ba, pewnie rozpatruje taki "pomysł
    na zapchanie dziury": ludzie już się przyzwyczaili do myśli że
    "coś wzrośnie"...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)