  • 1. Data: 2002-03-18 14:48:11
    Temat: VAT od haka
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    jesli prowadze ewidencje przebiegu pojazdu (wlasciciel) to vat od fa na
    montaz haka mozna odliczyc w ewidencji zakupow vat czy wrzucam kwote brutto
    do ewidencji przebiegu pojazdu?

    ania

  • 2. Data: 2002-03-18 20:36:07
    Temat: Re: VAT od haka
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>

    ania wrote:

    > jesli prowadze ewidencje przebiegu pojazdu (wlasciciel) to vat od fa na
    > montaz haka mozna odliczyc w ewidencji zakupow vat czy wrzucam kwote
    > brutto do ewidencji przebiegu pojazdu?
    VAT odliczasz, w koszty kwota netto (przez ewidencje przebiegu oczywiście).

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-03-20 08:49:55
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > VAT odliczasz, w koszty kwota netto (przez ewidencje przebiegu
    oczywiście).

    zawsze mnie to martwilo - bo w moim us - kazda "pani" mowi inaczej z ustawy
    wynika tak jak piszesz - zawsze wrzucalam brutto i nie przejmowalam sie bo
    to byly male kwoty - ale teraz jest wieksza wiec zawsze cos bym wiecej
    uszczknela:-)

    ania

  • 4. Data: 2002-03-21 11:32:08
    Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl>

    Magdalena Woloszyk wrote:

    > VAT odliczasz, w koszty kwota netto (przez ewidencje przebiegu oczywiście).

    Dodam pytanie od siebie:
    Czy przy przejazdach po miescie trzeba w ewidencji pojazdow wpisywac
    gdzie sie bylo (np: siedziba - hurtownia ul...- klient ul.... - siedziba
    = 54km)

    --
    Pozdrowionka
    __