  • 1. Data: 2002-03-18 14:43:20
    Temat: ulga na wykonczenie mieszkania
    Od: "Marcin W." <m...@g...pl>

    W grudniu wplacilem 1 rate za mieszkanie i w ten sposob nabylem prawo do
    duzej
    ulgi budowlanej. W czerwcu zaplace ostatnia ratę.
    Teraz pytanie...
    Czy mam prawo, aby o wydatki na wykonczenie tego mieszkania powiekszyc ulge
    budowlana?
    Mieszkanie bedzie warte 160 tys zl wiec mam jeszcze do wykorzystnia 29
    tysiecy.
    Niektorzy twierdza ze poniewaz nie rozpoczalem wydatkow na wykonczenie w
    2001
    roku, nie moge w 2002 ich odliczac.
    Co Wy o tym myslicie?
    W ostatecznosci pozostanie ulga remontowa....