  • 1. Data: 2002-03-18 15:26:20
    Temat: S.C.
    Od: Katarzyna Kuć <a...@s...com.pl>

    Pomocna grupo - mam pytanie : do kiedy funkcjonowały spółki cywilne?
    Wydawało mi się, że do końca ubiegłego roku - ale nie zajmuję się tym
    bezpośrednio, a dotarła do mnie właśnie faktura, która w nazwie ma s.c. i
    wywołało to moją wątpliwość.

    Bardzo dziękuję za pomoc
    Katarzyna

  • 2. Data: 2002-03-18 15:30:14
    Temat: Re: S.C.
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

> [...]
    > Wydawało mi się, że do końca ubiegłego roku - ale nie zajmuję się tym
    > bezpośrednio, a dotarła do mnie właśnie faktura, która w nazwie ma s.c. i

    do dzisiaj i napewno bede dalej funkcjonowac!
    spolki cywilne byly sa i beda!

    ania

  • 3. Data: 2002-03-22 22:36:00
    Od: Michał Wolski <m...@w...pl>

    Od początku 2001 roku s.c. nie są rejestrowane na ich miejsce są rejestrowane
    spółki jawne, partnerskie..... i inne. Firmy będące s.c. na 1 stycznia 2001
    dostały czas (chyba 2 lata) na przekształcenie się w inną formę działalności.
    pozdrawiam
    Michał

  • 4. Data: 2002-03-23 12:28:33
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pięknego Fri, 22 Mar 2002 23:36:00 +0100, Michał Wolski
    <m...@w...pl> napisałbył:

> [...]
    >dostały czas (chyba 2 lata) na przekształcenie się w inną formę działalności.

    Nieprawda! SC są nadaj rejestrowane w US i ZUSie. Jedyna różnica, to
    to, że wpis do ewidencji dokonują wszyscy wspólnicy osobno -- zysk dla
    UG jest większy, bo przy 5 wspólnikach mają 5x więcej kasy.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 5. Data: 2002-03-23 13:25:33
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Michał Wolski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Od początku 2001 roku s.c. nie są rejestrowane na ich miejsce są
    rejestrowane
    > spółki jawne, partnerskie..... i inne. Firmy będące s.c. na 1 stycznia
    2001

    A gdzieś to słyszał/ widział ???
    Były, są i będą!!!
    Kiedyś były spółki cywilne osób fizycznych, teraz są spółki cywilne
    przedsiębiorców
    I tylko tym się różnią. Innych "eksploatacyjnych" różnic nie ma.