  • 1. Data: 2010-03-19 16:02:59
    Temat: VAT1 Renault kangoo
    Od: "Maciej Prażucha" <m...@i...pl>

    Witam,
    Kupilem z niemiec kangoo ciezarowy, w brief wbite lkw.
    Przedni rzad siedzen, kratka. Auto wyjatkowo mi pasuje - otwierana krata,
    skladane siedzenie pasazera - mozna przewiezc drabine itp.
    Jednak jak sie okazuje moge miec problem z vat1. Jezeli nie uda mi sie
    dostac vat aby odpisywac paliwo to zakup tego auta jest dla mnie zbyt duzym
    i niepotrzebnym wydatkiem.

    Po przejechaniu przez 3 okregowe stacje kontroli pojazdow, mam 4 rozne
    wersje badania technicznego.
    W jednym musze miec jakies dodatkowe papeiry o homologacji przez producenta.
    W drugiej chca papier na homologacje kraty
    W trzeciej jest problem z krata - nie spelnia warunku pelnej zabudowy do 80%
    wysokosci siedzenia

    Caly problem rozbija sie o homologacje.
    Auto typowo ciezarowe - przedni rzad siedzen i paka, brak mocowan pod
    fotele, pasy na tyl.

    paka wyglada mniej wiecej tak:
    http://pictures.trader.pl/pictures/original/7/1f/6f/
    b4649ef0eed84425812ef6461dcd172c.jpg

    Czy ktos z Was zalatwial wszystkie papiery na vat1?
    Badanie techniczne itp? Z tego co sie dowiedzialem to najwazniejsze jest:
    przy pierwsyzm, przegladzie zebym dostal wpis ze to van albo
    wielozadawniowy.
    Przy drugim badaniu o wpis vat zeby krata spelniala warunki.

    Wszystkie auta typu kubistar, kangoo czy berlingo wystepowalo w takiej
    formie ciezarowej. Czemu stwarzane sa problemy w autach typowo dostawczysz z
    jednym rzadem siedzen? Jezeli nie uda mi sie to sprzedaje i szukam czegos z
    wbitym vat1. Tylko wychodzi na to ze kangoo 2000r w takiej wersji z vatem
    moge nie dostac...

    Dziekuje za wszystkie rady

    Post wysylam drugi raz, poprzednio na pl.misc.samochody polecili mi tutaj..

    --
    Maciej Prażucha
    http://www.tarniny.pl

  • 2. Data: 2010-03-24 19:12:14
    Temat: Re: VAT1 Renault kangoo
    Od: "turczy" <t...@i...pl>

    Spróbuj od renault wydostać homologację auta (kopię)i wtedy zobacz co w niej
    będzie.
    Być może problem wcale nie istnieje. W homologacji pewnie jest co trzeba a
    jeśli ten model auta był sprzedawany rónierz w pl to homologacja powinnna
    być dostępna w naszej wersji językowej
    Nie wiem tylko jak zmobilizować ich do pomocy:)
    W fiacie jest coś takiego jak linia telefoniczna producenta (ciao fiat) i
    tam załatwiają różne dziwne sprawy.
    W salonie pewnie będa próbowali cię spuścić na drzewo...
    powodzenia
    Arek