  • 1. Data: 2002-01-22 17:19:51
    Temat: Wierzytelność nieściągalna
    Od: "Jarek" <j...@p...com>

    Witam ,
    czy taką wierzytelność (za nie zapłaconą fakturę) wpisuję do KPiR w kwocie
    brutto czy netto?i jeszcze jedno pytanie:
    Sąd zasądził by dłużnik zapłacił mi : kwotę za niezapłaconą
    fakturę,odsetki,koszty postępowania sądowego.
    Czy te odsetki i koszty post.sąd. są moim przychodem (i kiedy)?

    wielkie dzięki Jarek

  • 2. Data: 2002-01-23 08:01:32
    Temat: Re: Wierzytelność nieściągalna
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Tue, 22 Jan 2002 18:19:51 +0100, "Jarek" <j...@p...com> wrote:

    >Witam ,
    >czy taką wierzytelność (za nie zapłaconą fakturę) wpisuję do KPiR w kwocie
    >brutto czy netto?i jeszcze jedno pytanie:

    Netto, pod warunkiem, że faktura była kiedyś tam zaksięgowana po
    przychodach oraz nieściągalność została uprawdopodobniona.

    Sławomir Dąbrowski