  • 1. Data: 2011-03-15 20:14:35
    Temat: Wniosek ORD-IN - help
    Od: "Czarny" <c...@o...pl>

    Witajcie, mam problem z wypełnieniem wniosku o interpretację indywidualną :-/

    Moja sytuacja wygląda tak:
    Sprzedaje towar przez internet. Zamierzam wejść na rynek europejski i mam
    pytanie do I.S. o VAT i o kasę fiskalną.

    1. W polu B.2 nie wiem co wybrać :
    - podatnik
    - płatnik
    (pozostałe odpadają)

    2. W polu D.2 ze względu na VAT zaznaczam 41-podatek od tow. i usług. , Ale nie
    wiem co wybrać ze względu na kasę fiskalna... :-/

    CZ.

  • 2. Data: 2011-03-15 23:24:24
    Temat: Re: Wniosek ORD-IN - help
    Od: "Czarny" <c...@o...pl>

> [...]

    > 2. W polu D.2 ze względu na VAT zaznaczam 41-podatek od tow. i usług. , Ale
    > nie wiem co wybrać ze względu na kasę fiskalna... :-/

    a do wyboru mam:

    39. Podatek dochodowy od osób prawnych
    40. Podatek dochodowy od osób fizycznych
    41. Podatek od towarów i usług (to wybrałem ze względu na pytanie o VAT-UE)
    42. Podatek Akcyzowy
    43. Podatek od czynności cywilnoprawnych
    44. Podatek od spadków i darowizn
    45. Ordynacja podatkowa
    46. Inne(np gry i zakłady wzajemne, zasady ewidencji i identyfikacji podatników
    i płatników)

    no i pod co tę nieszczęsną kasę podpiąć... ? (konkretnie pytanie do izby
    skarbowej dotyczy kiedy jest zwolnienie z jej posiadania)

    CZ.

  • 3. Data: 2011-03-16 09:17:14
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 16-03-2011 00:24, Czarny pisze:

> [...]
    >
    > no i pod co tę nieszczęsną kasę podpiąć... ? (konkretnie pytanie do izby
    > skarbowej dotyczy kiedy jest zwolnienie z jej posiadania)

    Kasa "podpada" pod ustawe o VAT.

    --
    Adam

  • 4. Data: 2011-03-16 09:22:03
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 15-03-2011 21:14, Czarny pisze:

> [...]
    > Sprzedaje towar przez internet. Zamierzam wejść na rynek europejski i mam
    > pytanie do I.S. o VAT i o kasę fiskalną.

    Podatnik.

    --
    Adam

  • 5. Data: 2011-03-16 12:54:28
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-03-15 21:14, Czarny pisze:

> [...]
    > Sprzedaje towar przez internet. Zamierzam wejść na rynek europejski i mam
    > pytanie do I.S. o VAT i o kasę fiskalną.

    podatnik

    > 2. W polu D.2 ze względu na VAT zaznaczam 41-podatek od tow. i usług. , Ale nie
    > wiem co wybrać ze względu na kasę fiskalna... :-/

    no pomysl jaki podatek rejestruje kasa fiskalna

  • 6. Data: 2011-03-16 22:21:39
    Od: <s...@a...pl>

    > no pomysl jaki podatek rejestruje kasa fiskalna

    Żadnego. Rejestruje sprzedaż.

  • 7. Data: 2011-03-18 07:58:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 16 Mar 2011, Pendrive wrote:

    > no pomysl jaki podatek rejestruje kasa fiskalna

    Nie tak.
    "Z przepisów o jakim podatku wynika obowiazek kasy rejestrującej"!

    pzdr, Gotfryd

  • 8. Data: 2011-03-28 06:47:03
    Od: Pendrive <P...@d...pl>

    W dniu 2011-03-16 23:21, s...@a...pl pisze: