  • 1. Data: 2003-05-27 11:07:25
    Temat: Z3A
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    jako ze nigdy nie chorowalam, a araczej chorowalam ale nie bylam na
    zwolnieniu, to wlasnie mi sie to przydarzylo

    od tygodnia prubuje dostarczyc zwolnienie do zusu - i nic z tego!
    czy ktos prowadzacy dzialanosc gospodarcza skladal taki druczek (Z3A) i moze
    sie podzielic ze mna informacja jak to zrobic zeby te glupie pipy sie ode
    mnie odstosunkowaly?
    czy tylko zostaje mi wyslanie listem poleconym?

    ania
    www.aem.pl
    Krakuf
    osiolek F650 CS
    143 kucyki pod czerwona sukienka

  • 2. Data: 2003-05-27 11:33:11
    Temat: Re: Z3A
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "ania" <a...@e...pl_#@!%> napisał w wiadomości
> [...]
    > mnie odstosunkowaly?
    > czy tylko zostaje mi wyslanie listem poleconym?

    Aniu chyba jesteś bardzo zła na te "pipy" albo ja coś nie rozumiem masz
    zwolnienie i chcesz je zanieść do ZUS i jesteś chora czy tez jasteś chora
    ale nie korzystasz ze zwolnienia wiec nie zanosisz do ZUS bo i po co ?
    Jeśli zanosisz zwolnienie to wypełnisz ten druczek wspazując podstawy
    płaconego ZUS przez ostatnie 12 miesięcy.Rozumiem ze jesteś prowadzacą
    działalności bo też chyba nie doczytałam.
    Wiola

  • 3. Data: 2003-05-27 11:38:23
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > Jeśli zanosisz zwolnienie to wypełnisz ten druczek wspazując podstawy
    > płaconego ZUS przez ostatnie 12 miesięcy.Rozumiem ze jesteś prowadzacą
    > działalności bo też chyba nie doczytałam.

    tak jestem prowadzaca dzialalnosci oplacajaca skladki za sama siebie na swoj
    wlasny prywatny osobisty nip (nie na nip spolki ktora prowadze)
    i babol sie uparl ze mam tam gdzies przybic swoja pieczatke "bo od 1999 mam
    taki obowiazek" (nie podala podstawy prawnej bo zwolnienie probuje
    dostarczyc do zusu moja tesciowa) i ja tak gonia

    ze zwolnienia nigdy nie korzystalam - bo nie chcialo mi sie bawic w droge
    przez meke z zusem
    ale teraz jest juz na tyle zle ze sie kwalifikuje pod chorobe zawodowa i po
    miesiacu chorowania - w koncu stwierdzilam ze pora placic mniejszy zus (bo
    mam wplywy z powodu mojej choroby troszke ograniczone)

    no nic jade osobiscie - chyba nic innego mi nie pozostalo - zobaczymy co mi
    powiedza...

  • 4. Data: 2003-05-27 13:58:43
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

> [...]
    > mam wplywy z powodu mojej choroby troszke ograniczone)
    >
    > no nic jade osobiscie - chyba nic innego mi nie pozostalo - zobaczymy co

    -----------------------------------
    Czyli chcesz skorzystać ze zwolnienia wiec tego Z3 trzeba wypełnić raczej
    nie masz wyjścia pieczątka jak sobie przypominam też będzie przydatna i
    trzeba wpisac te 12 podstaw składek płaconych może w ZUS ci podadzą ale ja
    musiałam wypełnić i wysłać pocztą.
    Wiola

  • 5. Data: 2003-05-27 15:10:38
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > trzeba wpisac te 12 podstaw składek płaconych może w ZUS ci podadzą ale
    ja
    > musiałam wypełnić i wysłać pocztą.

    bylam zlozylam, ale nie tam gdzie przyjmuja - bo tam baba faktycznie glupia
    i nie wdaje sie w dyskusje
    zlozylam w pokoju u pan ktore rozliczaja - i nie bylo zadnego problemu! nie
    kazaly pieczatek przybijac ani podawac nipow wszystkich swoich
    dzialanosci:-)

    troszke na poczatku uslyszaly - ale szybko znalazlysmy wspolny jezyk -
    zobaczymy co dalej:-)

  • 6. Data: 2003-05-28 18:31:38
    Od: "daryusz" <d...@N...gazeta.pl>

    aniu jesteś tak zakręcona, że zapewne niepotrzebnie bawisz sie w te
    zwolnienie, pewnie masz jakies spóźnienia w składce chorobowej - nie
    dostaniesz zasiłku - a swoją droga jak ty się uchowałaś bez choroby przez
    taki okres

    pozdrawiam i życzę all dobrego

  • 7. Data: 2003-05-28 18:44:24
    Od: "ania" <a...@e...pl_#@!%>

    > zwolnienie, pewnie masz jakies spóźnienia w składce chorobowej - nie
    > dostaniesz zasiłku - a swoją droga jak ty się uchowałaś bez choroby przez
    > taki okres

    nie mam zaleglosci w platnosciach - ani o jeden dzien (tak wynika z moich
    wyciagow - zobaczymy czy zus ma takie same zdanie)
    uchowalam sie - bo nie mam czasu na choroby, a do tego nigdy mi sie nie
    chcialo bawic w zwolnienia (jak nie moglam wstac z lozka bo mnie tak grypa
    powalila, to polezalam dwa dni i juz bylam zdrowa) a teraz wlasnie jest
    klopot bo sie w koncu "dopracowalam" i zwolnienie kroi sie baaaardzo dlugie
    (lekarka wypisala mi pierwsze zwolnienie po miesiacu leczenia!)
    a co - place skladki - to moze jednak cos mi sie nalezy!
    w kazdym razie - ostrzezenie dla pracoholikow - dahcie sobie troche na luz -
    nie warto!