  • 1. Data: 2010-02-03 23:06:13
    Temat: ZUS - Braki
    Od: "kukuryk" <N...@p...fm>

    Witam
    Czytuje tą grupe i czasami dziwie się, albo sobie albo innym.
    Prowadze DG piąty rok, siłą rzeczy musze oplacać ZUS.
    Czasami czytam posty typu "spozniełem się 5 dni z zaplatą ZUSu, co mi
    zrobią"
    Ja osobiscie, jak mi brakuje na lekcje językowe, tudziez ine szczytniejsze
    cele, to sobie odejmuje 150 zł powiedzmy co 3 miesiące od ZUSu i co?
    No wlasnie, co?
    Czy to ja mam nasrne w głowie, ze sie zbytnio tym srusem nie przejmuje? czy
    rzeczywiscie sobie jakos grabie?
    Teraz mam kolejny patent na samokształcenie, i choć lekko z kasą nie jest,
    to myslałem "aby zapozyczyć się w ZUSIE".
    Nie mam dotyczhczas dużych zaległosci, moze ze 1500 zł, no i co z tego?
    Nawet jak mi doliczą odsetki to jakoś tragedii nie bedzie.
    Mogę tak dalej robić, czy rzeczywiscie grozi mi smierc przez powieszenie?
    Ile prawdy w tej histerii przed ZUSem a ile pieniactwa i bąków po portkach?
    Pozdros Amigos

  • 2. Data: 2010-02-04 01:59:35
    Temat: Re: ZUS - Braki
    Od: Andrzej <w...@w...pl>

    kukuryk pisze:
> [...]
    > Ile prawdy w tej histerii przed ZUSem a ile pieniactwa i bąków po portkach?

    Przekonasz się jak przyjdą po 9 latach po należność + odsetki.

    Andrzej

  • 3. Data: 2010-02-04 07:11:52
    Od: GB <g...@o...pl>

    Andrzej pisze:

    > Przekonasz się jak przyjdą po 9 latach po należność + odsetki.

    Podaj szczegóły.

    GB

  • 4. Data: 2010-02-04 08:09:54
    Od: "Koteczek31" <k...@g...com>

    .....przekonasz sie najbardziej jak bedziesz miał potrzebe skorzystac z
    zasilku chorobowego, wypadkowego czy czegos tam co los przyniesie.....
    Ali

  • 5. Data: 2010-02-04 09:09:52
    Od: Andrzej <w...@w...pl>

    GB pisze:

    > Podaj szczegóły.
    >
    > GB
    Sam to przeszedłem. Wystarczy ?

  • 6. Data: 2010-02-04 09:16:03
    Od: GB <g...@o...pl>

    Andrzej pisze:

    > Sam to przeszedłem. Wystarczy ?

    Ale serio pytam o to co się kolejno wydarza, jakie są konsekwencje itd.

    GB

  • 7. Data: 2010-02-04 09:17:19
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 04-02-2010 10:09, Andrzej pisze:

    > Sam to przeszedłem. Wystarczy ?

    Pewnie nie wystarczy.

    Każdy kto sadzi publicznie posta w tonie "inni to naiwniacy że się
    przejmują, ja nie płacę i jestem 'kul', co mi zrobią?" zasługuje na to,
    żeby się przekonać na własnej skórze jak bardzo jest 'kul' dla ZUSu.

    Kurcze, czy ja jestem taka stara, że dla mnie chwalenie się długami nie
    jest cool?

    Maddy (poszłam liczyć siwe włosy jakby co)

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 8. Data: 2010-02-04 11:59:00
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-02-04 08:11, GB pisze:
    > Podaj szczegóły.
    Nie wiem, dlaczego akurat po 9-ciu. Do znajomego przyszli zdaje się po
    3-ech (całkowitego olania płacenia). Blokada konta, komornik, kredyt na
    natychmiastową spłatę. A taki był chojrak: "inni kradną miliony, to co
    mi małemu żuczkowi zrobią!". Właśnie do małych żuczków najłatwiej się
    dobrać.

    Maciek

  • 9. Data: 2010-02-04 12:07:43
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2010-02-04 00:06, kukuryk pisze:
> [...]
    > Ile prawdy w tej histerii przed ZUSem a ile pieniactwa i bąków po portkach?
    Jeśli kontrolujesz sytuację, tzn. Twój dług nie przekracza kwoty, którą
    jesteś w stanie tak od ręki wziąć i spłacić, to pewnie nie masz się czym
    martwić poza ewentualnymi problemami z wypłatą świadczeń. Załóżmy, że
    złamałeś nogę, ale akurat w ostatnim miesiącu nie zapłaciłeś
    zdrowotnego, więc nie masz potwierdzenia przelewu, jedziesz do szpitala,
    a tam trafiasz na służbistę, który przetrzyma Cię w poczekalni, bo nie
    masz ubezpieczenia i co mu zrobisz? Oczywiście przykład naciągany, ale
    mniej więcej pokazuje o co chodzi. Jak znam życie, to pewnie płacisz
    zdrowotne, a obcinasz emerytalno/rentowe, więc wymyśl sobie jakiś
    wypadek/chorobę po którym musisz starać się o rentę :-)
    Ostatnią rzeczą jest np. niekorzystny zbieg okoliczności, typu: klient
    ma Ci właśnie wpłacić dużą zaliczkę, Ty musisz za nią szybko kupić
    materiały na robotę, a tu zdziwienie, że ktoś konta zablokował :->

    Maciek

  • 10. Data: 2010-02-04 12:09:47
    Od: Maciek <m...@n...pl>

> [...]
    > Prowadze DG piąty rok, siłą rzeczy musze oplacać ZUS.
    > Czasami czytam posty typu "spozniełem się 5 dni z zaplatą ZUSu, co mi
    A! Zapomniałem jeszcze o tych, co płacą dobrowolne ubezpieczenie
    chorobowe, które się aktywuje po 3 miesiącach płacenia. Oni nie mogą się
    spóźnić z powodu tych 3 miesięcy aktywacji ubezpieczenia.

    Maciek