  • 1. Data: 2003-02-14 10:19:43
    Temat: ZUS RNA
    Od: "j23" <w...@s...com.pl>

    Czy ktos zna podstawe prawna likwidacji druku ZUS RNA. Nowy platnik
    twierdzi, ze taki druk zostal zlikwidowany. ZUS w Krakowie takze, ale nie
    udalo mi sie znalezc podstawy prawnej...

  • 2. Data: 2003-02-14 10:34:10
    Temat: Re: ZUS RNA
    Od: "n...@w...pl" <n...@c...pl>

    a po jakiego ci to potrzebne do zycia

  • 3. Data: 2003-02-22 00:51:47
    Od: m...@p...onet.pl

    > Czy ktos zna podstawe prawna likwidacji druku ZUS RNA. Nowy platnik
    > twierdzi, ze taki druk zostal zlikwidowany. ZUS w Krakowie takze, ale nie
    > udalo mi sie znalezc podstawy prawnej...

    ha ha ha, nie wiem kto to jest nowy płatnik, ale wiem że ZUS w
    Krakowie się myli, ponieważ ZUS RNA nadal obowiązuje

  • 4. Data: 2003-02-22 06:35:34
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    > ha ha ha, nie wiem kto to jest nowy płatnik, ale wiem że ZUS w
    > Krakowie się myli, ponieważ ZUS RNA nadal obowiązuje
    Ja wczoraj byłam w ZUS w Łodzi i też powiedzieli że będą RNA jest aktualne
    do Lipca ( z czego to wynika nie wiem Pani w okienku też nie wiedziała).Mogę
    je robić na starej wersji płatnika jeśli tam tylko zmienie wszystkie
    parametry płatności.Natomiast jak będe miała przesył elektroniczny to juz
    tylko w nowej wersji bez RNA.To już przestaje być zabawne co to tworzy swoje
    przepisy i to każdy oddział inne.
    Wiola

  • 5. Data: 2003-02-22 06:48:24
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > parametry płatności.Natomiast jak będe miała przesył elektroniczny to juz
    > tylko w nowej wersji bez RNA.To już przestaje być zabawne co to tworzy
    ----------------------------
    Musze zjeść śniadanie bo zacznam jeść słowa.W ostatnim zdaniu zjadłam ZUS
    winno być."co to ZUS tworzy swoje"

  • 6. Data: 2003-02-22 16:17:37
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    > Ja wczoraj byłam w ZUS w Łodzi i też powiedzieli że będą RNA jest
    aktualne
    > do Lipca ( z czego to wynika nie wiem Pani w okienku też nie
    wiedziała

    Choć raz ZUSowi udało się wyprzedzić przepisy.:-)))
    Zapewne za dwa, trzy miesiące wyjdzie stosowne
    rozporządzenie.