  • 1. Data: 2003-02-14 10:09:48
    Temat: podstawa do wynagrodzenia za chorob
    Od: "Rufka" <r...@w...pl>

    Proszę o pomoc jak wyliczyć podstawę do wynagrodzenia za czas choroby,
    pracownik ma 800 zł brutto, i dzielę 800 przez 30 dni ma zwolnienia 6 dni,
    i pytanie jaką podstawa za czas choroby ??
    800/30*6* 80% ???
    a co mam zrobić z tym dniem wg art.92 par.1, że za pierwszy dzień nie należy
    się wynagrodzenie,
    może chociaż ktoś mógłby mi podpowiedzieć jaka jest podstawa prawna podstawy
    wynagrodzenia za okres niezdolności do pracy za chorobę
    przepraszam, że trochę bez składu, ale nerwy mnie ponoszą
    pozdr
    Rufka

  • 2. Data: 2003-02-14 10:40:31
    Temat: Re: podstawa do wynagrodzenia za chorob
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Rufka napisał:

> [...]
    > pracownik ma 800 zł brutto, i dzielę 800 przez 30 dni ma
    > zwolnienia 6 dni,
    > i pytanie jaką podstawa za czas choroby ??

    dokladnie nie do konca bo musisz jeszce skladki odjac

> [...]
    > wynagrodzenia za okres niezdolności do pracy za chorobę
    > przepraszam, że trochę bez składu, ale nerwy mnie ponoszą

    Ustawa o świadczeniach pieniężnych w razie choroby i
    macierzyństwa oraz kodeks pracy i punkt dotyczacy plac za
    czas niezdolności do pracy. ( Za pierwszy dzien nei placisz
    jesli jest to okres wynagrodzenia za czas niezdolności do
    pracy i czas trwania niezdolnosci nie dluzszy niz 6 dni)

  • 3. Data: 2003-02-14 11:02:38
    Od: "Rufka" <r...@w...pl>

    Dziękuję, już mam informację i dzielę się nią:
    800-18,71%(emerytalne ,rentowe,chorobowe płacone przez pracownika) * 80% /30
    dni i mam podstawę dzienną
    od tego liczę wynagrodzenie za okres choroby, minus 1 dzień jeżeli klient ma
    poniżej 7 dni. np jeżeli ma 5 dni to płacę za 4 dni

  • 4. Data: 2003-02-14 11:03:46
    Od: "Rufka" <r...@w...pl>

    Jeszcze mam jedno pytanie, czy współczynnik ekwiwalentu za urlop w roku 2003
    wynosi nadal 21
    Pozdr
    Rufka