  • 1. Data: 2002-11-06 10:25:20
    Temat: ZUS i zwoelnienie lekarski
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

    Witam

    Prowadzę DG i ostatni tydzien pazdziernikam przelezalem chory (zwolnienie od
    lekarza). Na sama mysl o upominaniu sie w ZUS o moje chorobowe robie sie
    jeszcze bardziej chory :) Moze ktos w krotkich słowach przedstawi mi
    procedure odzyskiwania chorobowego z ZUSu, jakie druki wypełnić, jak
    obliczyc skladke za pazdziernik ? Z gory dziekuje..

    Sebasto

  • 2. Data: 2002-11-06 10:46:45
    Temat: Re: ZUS i zwoelnienie lekarski
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Sebasto" <s...@w...pl> wrote in message
> [...]
    od
    > lekarza). Na sama mysl o upominaniu sie w ZUS o moje chorobowe robie sie

    No to PO CO sie Pan zapisywal do tego chorego chorobowego ?

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-11-06 11:34:41
    Od: "Sebasto" <s...@w...pl>

    > No to PO CO sie Pan zapisywal do tego chorego chorobowego ?

    Nie wiedziałem ze zachoruje :)))

    Sebasto

  • 4. Data: 2002-11-06 11:53:29
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    > Nie wiedziałem ze zachoruje :)))

    No to blad...
    Oplaca sie tylko wtedy, gdy sie wie, zae zachoruje na dlugo.

    Boguslaw

  • 5. Data: 2002-11-06 20:58:40
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Wed, 6 Nov 2002, Boguslaw Szostak wrote:

    >+ "Sebasto" <s...@w...pl> wrote in message
    [...]
    >+ No to PO CO sie Pan zapisywal do tego chorego chorobowego ?

    ...żeby nie płacić składki *społecznej* w czasie kiedy leży
    i kwiczy ?? ;)
    ("ubezpieczenie od płacenia ZUSu w czasie choroby" :>)

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2002-11-07 08:50:55
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <s...@s...com.pl> wrote in message
    anpol.com.pl...

    > [...]
    >
    > ...żeby nie płacić składki *społecznej* w czasie kiedy leży
    > i kwiczy ?? ;)

    Oj Godfryd Godfryd...

    Ilez trzeba "lezec" by sie to oplacalo ?

    Jesli sie WIE, ze bedzie sie dlugo chorym, to co innego...

    Boguslaw