  • 11. Data: 2003-06-23 09:54:41
    Temat: Re: ZUS to tylko 183,82 zł
    Od: Radosław Kupczyński <r...@i...int.pl>

    > I nie ma to związku z KRUS. Osoby prowadzące pozarolniczą działalność
    > gospodarczą mogą płacić składki na ZUS w wysokości 183,82 zł zamiast jak
    > dotychczas 667,76 zł. Sposób ten jest całkowicie legalny a możliwość taka
    > wynika wprost z przepisów ustawy i została potwierdzona przez ZUS.
    > Wszystkich zainteresowanych, szczególnie małe firmy jednoosobowe dla których
    > jest to zbyt duże obciążenie, zapraszam po informacje do mojego biura
    > rachunkowego na adres m...@x...wp.pl

    Prosze o podanie wiekszej ilosci inforamcji - na jakiej podstawie pan
    tak wnioskuje???

    Pozdrawiam serdecznie

  • 12. Data: 2003-06-23 10:10:05
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Radosław Kupczyński napisał:

    > Prosze o podanie wiekszej ilosci inforamcji - na jakiej podstawie pan
    > tak wnioskuje???

    Nie ma szans na odpowiedż. Z nim to jak ze scientystami - zapałać, a sie
    wszystkiego dowiesz (czy warto było płacic też...)

    Ten Pan tu nie przyszedł dyskutowac, on tu przyszedł sprzedawać.

    Termin "grupa dyskusyjna" widac nie jest dośc jasny.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl