  • 1. Data: 2004-06-03 12:15:05
    Temat: ZUS - ulgi dla absolwentów
    Od: "Jakub Lewicki" <j...@i...pl>

    Witam, czy mógby udzielic mi informacji, czy absolwentom prowadzacym
    dzialalnosc gospodarcza przysluguje zwolnienie z czesci oplat, pytalem sie
    juz kilku osob, lacznie z paniami z ZUS-u i kazdy mowi co innego, na stronie
    ZUS-u sa przestarzale informacje. Jesli ktos moglby mi pomoc, bardzo prosze
    o odpowiedz.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-03 13:00:52
    Temat: Re: ZUS - ulgi dla absolwentów
    Od: "brutus" <brutus417[remove_it]@poczta.onet.pl>

    "Jakub Lewicki" <j...@i...pl> wrote in message
> [...]
    stronie
    > ZUS-u sa przestarzale informacje. Jesli ktos moglby mi pomoc, bardzo

    Ja ponad rok temu zakladalem DG, na zasadach absolwenta, nie wiem czy cos
    sie zmienilo od tego czasu - wydaje mi sie, ze nie.
    Ulga polegala na nie placeniu skladki emerytalnej przez rok.
    Na stronach ZUS bylo to wyjasnione dosc dobrze.

    Rafal

  • 3. Data: 2004-06-03 13:07:47
    Od: "Jakub Lewicki" <j...@i...pl>

    Dzieki, wiem ze na stronach jest to wyjasnione, tylko ze aktualizacja
    informacji o tej uldze jest sprzed roku, a dzisiaj kobieta w ZUS-ie
    powiedziala, ze takowych ulg juz w tej chwili nie ma, jednak nasz ZUS slynie
    z wyjatkowej glupoty pan tam pracujacych, wiec chcialbym sie upewnic.

    kuba

  • 4. Data: 2004-06-03 13:56:19
    Od: "Opix" <f...@v...pl>

    Użytkownik "Jakub Lewicki" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Podatnicy, którzy po raz pierwszy rozpoczęli prowadzenie pozarolniczej
    działalności gospodarczej, mogą zostać zwolnieni, przy spełnieniu
    pewnych dodatkowych warunków, z obowiązków wynikających z art. 44 ust. 6
    ustawy o p.d.o.f. (a zatem z obowiązku składania deklaracji podatkowych
    i wpłacania zaliczek na podatek dochodowy), z tytułu wykonywania tej
    działalności, w roku podatkowym następującym:
    . bezpośrednio po roku, w którym rozpoczęli prowadzenie tej
    działalności, jeżeli w roku jej rozpoczęcia działalność ta była
    prowadzona co najmniej przez pełnych 10 miesięcy, albo
    . dwa lata po roku, w którym rozpoczęli prowadzenie tej działalności,
    jeżeli nie został spełniony powyższy warunek

    --
    pozdrawiam

    Opix

  • 5. Data: 2004-06-03 14:51:48
    Od: "brutus" <brutus417[remove_it]@poczta.onet.pl>

> [...]
    slynie
    > z wyjatkowej glupoty pan tam pracujacych, wiec chcialbym sie upewnic.

    Ja jak poszedlem do ZUS to zabralem ze soba wszystkie mozliwe materialy, aby
    tym paniom udowodnic, ze jednak cos takiego jest. Zgadnij dlaczego, nie
    wiedzialy o tym ...

    Rafal

  • 6. Data: 2004-06-03 15:18:52
    Od: "Jakub Lewicki" <j...@i...pl>

    Spoko, tylko ze kobieta powiedziala mi ze owszem, cos takiego bylo, tylko ze
    od czerwca br zostalo zlikwidowane, dlatego nie wiem co mam o tym myslec.

    kuba

  • 7. Data: 2004-06-07 06:14:15
    Od: "Jogypai" <J...@U...poczta.onet.pl>

> [...]
    ze
    > od czerwca br zostalo zlikwidowane, dlatego nie wiem co mam o tym myslec.

    Pani miała rację.
    Od 1 czerwca wchodzi w życie ustawa o promocji zatrudnienia, która m.in.
    uchyla ustawę o ułatwianiu zatrudnienia absolwentów.

    J.Z.

  • 8. Data: 2004-06-08 12:14:38
    Od: "Jan Zdzieblo" <u...@W...gazeta.pl>

    Opix <f...@v...pl> napisał(a):

> [...]
    > .. dwa lata po roku, w którym rozpoczęli prowadzenie tej działalności,
    > jeżeli nie został spełniony powyższy warunek

    Tu chodzi o ten slynny kredyt podatkowy ? Bo chyba nie o ZUS...

    Pozdrawiam
    Janek