  • 1. Data: 2004-02-26 08:13:35
    Temat: ZUS - x2 - 1200 zł/miesiąc już niebawem :)
    Od: "WWWojtas" <omeganetN-O@S-P_AMpoczta.onet.pl>

    Witam,

    http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=1149&
    dok=1149.6.388.2.3.1.0.1.htm

    --
    WWWojtas

  • 2. Data: 2004-02-26 08:30:53
    Temat: Re: ZUS - x2 - 1200 zł/miesiąc już niebawem :)
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <c1k9rh$2re$1@news.onet.pl>, WWWojtas wrote:
    > http://www.gazetaprawna.pl/dzialy/6.html?numer=1149&
    dok=1149.6.388.2.3.1.0.1.htm

    To po prostu zawodowe. ;) Jak już dali liniowy, to musieli na czymś odbić.
    Część ludzi zaczęła pomału się przekonywać, że teraz lepiej skupić na pracy,
    a nie na kombinowaniu jak ukryć dochody i nabić koszta. No i chyba będą
    musieli wrócić do starych, dobrych metod. ;)
    --
    Samotnik

  • 3. Data: 2004-02-26 08:57:03
    Od: bromden <b...@g...pl.geen.spam>

    ale nawet jak już, to co to za pomysł z tym dochodem za 2003 r.???
    jeżeli ktoś osiągnał ponad 32 tys. zł dochodu w 2003, bo np. złapał
    wyjątkowo dobrze płatne zlecenie, a w tym roku zarabia średnio np. 1200
    zł miesięcznie? przecież to niedorzeczność!

    --
    bromden[at]gazeta.pl

  • 4. Data: 2004-02-26 09:22:43
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <c1kccq$vkg$1@absinth.dialog.net.pl>, bromden wrote:
> [...]
    > wyjątkowo dobrze płatne zlecenie, a w tym roku zarabia średnio np. 1200
    > zł miesięcznie? przecież to niedorzeczność!

    Ćśśśś, ja miałem w 2003 700 zł dochodu, mnie to pasuje. ;)
    --
    Samotnik

  • 5. Data: 2004-02-26 10:03:06
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On Thu, 26 Feb 2004 09:22:43 +0000 (UTC), Samotnik wrote in nessage
    <s...@s...zagle.org.pl>:

    > ja miałem w 2003 700 zł dochodu,

    I jeszcze żyjesz ??? :-)

  • 6. Data: 2004-02-26 10:11:51
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    In article <j...@4...com>, zoil wrote:

    > I jeszcze żyjesz ??? :-)

    No, bo działalność zacząłem w połowie grudnia. ;)
    --
    Samotnik

  • 7. Data: 2004-02-26 10:14:36
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Samotnik napisał:

    > Ćśśśś, ja miałem w 2003 700 zł dochodu, mnie to pasuje. ;)

    A ja znam gościa co miał taaaaki dochód w 2003 bo sprzedał hale
    produkcyjną i maszyny. Dobrze sprzedał. Szwedom. Dostał kupę kasy i
    spłacił długi bo był na granicy bankructwa. Resztę odłożył na emeryturę
    (gosć po 50-tce).
    Teraz działalnośc ma na pół gwizdka.

    Na tej podstawie składki ZUS w tym roku beda wyższe niz jego dochód. Nie
    pozbiera się.

    Poroniony pomysł.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 8. Data: 2004-02-26 10:29:00
    Od: Andrzej Kłos <a...@k...wp.pl>

    > Ćśśśś, ja miałem w 2003 700 zł dochodu, mnie to pasuje. ;)

    musieliby jeszcze podnieść płącę minimalną (teraz opłacalnym stanie się
    zatrudnienie właściciela na 1/4 etatu za 800 zł) i zrobić coś z tym
    "wyborem źródła obciążenia ZUSem w przypadku zbiegu ubezpieczeń" czy
    jakoś tak (prace zlecone za 100 zł/mieś)

    andy_nek

  • 9. Data: 2004-02-26 11:18:49
    Od: bromden <b...@g...pl.geen.spam>

    > Poroniony pomysł.

    przykłady pewnie można mnożyć, ciekawe ile zarabiają urzędnicy w
    ministerstwach, którzy wymyślają takie rzeczy

    a tak przy okazji dowiedzieliśmy się, ile trzeba zarabiać, żeby być
    najbogatszym - 2700 zł netto miesięcznie

    --
    bromden[at]gazeta.pl

  • 10. Data: 2004-02-26 13:14:42
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 26 Feb 2004, bromden wrote:

    >+ ale nawet jak już, to co to za pomysł z tym dochodem za 2003 r.???

    ...i co za pomysł z progami. Przecież to jest gorsze niż
    "normalny podatek liniowy" :] - zarobi taki szewc 15 zł w skali
    roku za dużo i dowie się że ZUS mu skacze do 150% poprzedniej
    wartości :]

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)