  • 1. Data: 2004-02-26 08:24:02
    Temat: sprzedaż komputerów do placówki oświatowe
    Od: "Paweł" <U...@p...onet.pl>

    Mam f-me komputerową, i chce sprzedać sprzet komputerowy do domu dziecka
    Jak jest w tym wypadku z podatkiem VAT ?
    Czy na FV mam wystawić 22% czy może są jakieś inne stawki ?

  • 2. Data: 2004-02-26 14:08:17
    Temat: Re: sprzedaż komputerów do placówki oświatowe
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Paweł wrote:

    > Mam f-me komputerową, i chce sprzedać sprzet komputerowy do domu dziecka
    > Jak jest w tym wypadku z podatkiem VAT ?
    > Czy na FV mam wystawić 22% czy może są jakieś inne stawki ?

    do zastosowania innejniz 22% stawke musiz miec podstawe i te
    podstawe musi dac ZAMAWIAJACY.
    Z tego co pamietam to zwolnieine jest dla SZKOL..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-02-26 14:35:42
    Od: "Dariusz Domagała" <biuro(no_spam)@intersoft.net.pl>

    I obowiązywalo do 31.12.2003r.

    Darek

  • 4. Data: 2004-02-26 20:28:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 26 Feb 2004, Dariusz Domagała wrote:

    >+ I obowiązywalo do 31.12.2003r.

    ....oooops... to ja odszekuję że tyle pisałem :] :)

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)

  • 5. Data: 2004-02-27 11:59:25
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Dariusz Domagała wrote:

    > I obowiązywalo do 31.12.2003r.
    >
    > Darek

    A teraz obowiazuje "nowe lepsze"
    zamiast 3% jest "zwolnione"..

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-02-27 13:03:16
    Od: "Dariusz Domagała" <biuro(no_spam)@intersoft.net.pl>

    O!, może jakieś źródełko?

    Darek

  • 7. Data: 2004-02-27 13:25:49
    Od: "Dariusz Domagała" <biuro(no_spam)@intersoft.net.pl>

    Z czego wynika to 'nowe lepsze' czyli zwolnione.
    Chodzi mi o podstawe prawną (Dz.U.).

    Darek

  • 8. Data: 2004-02-27 13:32:21
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Dariusz Domagała wrote:

    > O!, może jakieś źródełko?
    >
    > Darek

    czego ?

  • 9. Data: 2004-02-27 13:58:27
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Dariusz Domagała wrote:

    > Z czego wynika to 'nowe lepsze' czyli zwolnione.
    > Chodzi mi o podstawe prawną (Dz.U.).
    >
    > Darek

    Oczywiscie z rozporzadzenia milosciwie nam pamujacego MinFin-a
    Numerow nie pamietam, ale Mady zapodala juz dawno... wiec jest to pewne..

    Boguslaw

  • 10. Data: 2004-02-27 16:00:15
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Użytkownik "bosz" <b...@u...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Oczywiscie z rozporzadzenia milosciwie nam pamujacego MinFin-a
    > Numerow nie pamietam, ale Mady zapodala juz dawno... wiec jest to
    pewne..

    RMF z dnia 24 grudnia 2003 r. zmieniające
    rozporządzenie w sprawie wykonania
    niektórych przepisów ustawy
    o podatku od towarów i usług
    oraz o podatku akcyzowym
    Dz. U. z dnia 29.12.2003 r. nr 224 poz. 2229

    zmiany w par 67b. 1