  • 1. Data: 2003-01-25 16:11:44
    Temat: Zabudowa balkonu
    Od: "Piotr Wojtowicz" <p...@p...onet.pl>

    Da sie odliczyć w ramach ulgi remontowej
    zabudowe balkonu a dokładniej loggi.

    Macie jakieś doświadczenie w tej materii?

    Piotr Wójtowicz

  • 2. Data: 2003-01-27 16:30:34
    Temat: Re: Zabudowa balkonu
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 25 Jan 2003, Piotr Wojtowicz wrote:

    >+ Da sie odliczyć w ramach ulgi remontowej
    >+ zabudowe balkonu a dokładniej loggi.

    W sprawie interpretacji - ja też spytam.
    Da się "wcisnąć" żaluzje zewnętrzne ?
    Czytałem linki, ale jakoś nie mam przekonania (a żaluzje mam :)).

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-01-27 18:04:59
    Od: "Piotr Wojtowicz" <p...@p...onet.pl>

    > W sprawie interpretacji - ja też spytam.
    > Da się "wcisnąć" żaluzje zewnętrzne ?
    > Czytałem linki, ale jakoś nie mam przekonania (a żaluzje mam :)).

    Znaczy takie a'la antywłamaniowe?
    Na 100 % tak

    Pzdr
    Piotr Wójtowicz

  • 4. Data: 2003-01-27 18:24:16
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 27 Jan 2003, Piotr Wojtowicz wrote:
    [...]
    >+ > Da się "wcisnąć" żaluzje zewnętrzne ?
    [...]
    >+ Znaczy takie a'la antywłamaniowe?

    O, to to :) - "przeciwsnieżkowe" :)

    >+ Na 100 % tak

    Thx !

    >+ Pzdr

    wzjm, Gotfryd

  • 5. Data: 2003-01-27 21:27:25
    Od: "Wioletta Pikorska" <w...@j...com.pl>

    Użytkownik "Piotr Wojtowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:b0ud05$lqp$1@news.onet.pl...
    > Da sie odliczyć w ramach ulgi remontowej
    > zabudowe balkonu a dokładniej loggi.
    >
    > Macie jakieś doświadczenie w tej materii?

> [...]
    ------------------------
    Jesli balkon spełni cel mieszkaniowy to możesz próbować odliczać.
    Wiola

  • 6. Data: 2003-01-27 22:09:26
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Wioletta Pikorska <w...@j...com.pl> wrote:
    > Jesli balkon spełni cel mieszkaniowy to możesz próbować odliczać.

    A jak sezonowo spełnia? Zapytasz jak to sezonowo?Wyprzedzę w takim
    razieTwoje pytanie.Latem sypiam z uwielbieniem na balkonie,a zimą
    zdarzyło mi się tylko raz, jak drzwi pomyliłem i to wcale nie celowo (ot
    tak po prostu- kompas się zepsuł:-))

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 7. Data: 2003-01-28 07:19:00
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Jacek" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > razieTwoje pytanie.Latem sypiam z uwielbieniem na balkonie,a zimą
    > zdarzyło mi się tylko raz, jak drzwi pomyliłem i to wcale nie celowo (ot

    ----------------------------
    Jacku rzeczywiście uprzedziłeś moje pytanie o sezonowe spanie na balkonie
    jak rozumiem ty masz juz pewność i odliczyłbyś wydatki na zabudowe balkonu
    bo świetnie ci się tam śpi i pewnie przyjemnie śni a masz tylko kłopoty zimą
    ( moze tak włączyć jakiś grzejnik)

  • 8. Data: 2003-01-28 09:12:59
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Wiola Pikorska <p...@p...com.pl> wrote:
> [...]
    > balkonu bo świetnie ci się tam śpi i pewnie przyjemnie śni a masz tylko
    > kłopoty zimą ( moze tak włączyć jakiś grzejnik)

    Właśnie jest odwrotnie-nie mam pewności i dlatego pytam.

  • 9. Data: 2003-01-28 09:45:37
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    > balkonie
    >
    > Właśnie jest odwrotnie-nie mam pewności i dlatego pytam.
    >

    > --
    > Jacek
    Ja też mam wątpliwość i dlatego zadałam pytanie a nie potwierdziłam że można
    odliczyć.