  • 1. Data: 2005-01-18 18:40:21
    Temat: Zagubiłem PIT - pomocy!
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@g...pl>

    Witam!
    W trakcie przeprowadzki zgubiłem zeszłoroczny PIT-36. Była tam kwota wydatków
    mieszkaniowych do odliczenia w roku bieżącym. Czy jest jakaś możliwość
    uzyskania informacji w US nt. tej kwoty lub otrzymanie duplikatu/kopii PITu z
    ubiegłego roku?

    Pozdrawiam,
    Bartek

  • 2. Data: 2005-01-18 19:05:41
    Temat: Re: Zagubiłem PIT - pomocy!
    Od: Maciej <m...@s...pl>

    Bartek Sawicki napisał(a):
    Czy jest jakaś możliwość
    > uzyskania informacji w US nt. tej kwoty lub otrzymanie duplikatu/kopii PITu z
    > ubiegłego roku?

    Myślę, że tak. Zwróć się do właściwego US.

  • 3. Data: 2005-01-18 20:18:02
    Od: "Wiesiek" <j...@n...pl>

    Ksero kosztuje chyba 5 pln za strone o ile pamietam + znaczki skarbowe

  • 4. Data: 2005-01-20 15:54:30
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@g...pl>

    Wiesiek <j...@n...pl> napisał(a):

    > Ksero kosztuje chyba 5 pln za strone o ile pamietam + znaczki skarbowe

    A czy trzeba wcześniej do nich napisać/zadzwonić ?
    Bo zanim znajdą ten PIT w archiwum do minie troche czasu :/

  • 5. Data: 2005-01-20 17:08:51
    Od: "Anducha" <a...@t...gazeta.pl>

    > A czy trzeba wcześniej do nich napisać/zadzwonić ?
    > Bo zanim znajdą ten PIT w archiwum do minie troche czasu :/

    Nie masz szans na znalezienie swojego pita w paczkach, kto by tego szukał.
    Ale przecież zadowoli Cię kwotą, jaką wpisałeś w zeszłym roku, a Twój pit
    jest wklepany do POLTAXa, a POLTAX w każdym pokoju w US.
    Idź do Urzędu, weź ze sobą miły uśmiech, pudełko czekoladek i grzecznie
    poproś - nie musisz niczego pisać, ani tym bardziej płacić opłatę skarbową
    (wszystko wliczone w koszt czekoladek).

    Pozdrawiam
    Anducha

  • 6. Data: 2005-01-21 08:17:41
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Anducha wrote:

> [...]
    > poproś - nie musisz niczego pisać, ani tym bardziej płacić opłatę skarbową

    Noo kurcze..
    do korupcji namawia....

    Boguslaw

  • 7. Data: 2005-01-21 14:54:23
    Od: Piotr \"Kazimierz\" Kuźmiak <u...@u...net>

    "Bartek Sawicki" <b...@g...pl> wrote in message
    > A czy trzeba wcześniej do nich napisać/zadzwonić ?
    > Bo zanim znajdą ten PIT w archiwum do minie troche czasu :/

    Termin rozpatrzenia wniosku o wydanie odpisow dokumentow wynosi 14 dni.
    Zloz podanie z oplata skarbowa w znaczkach. Niech pokwitują i czekaj.

    --

    Piotr "Kazimierz" Kuźmiak
    GG 1213856

  • 8. Data: 2005-02-04 16:23:34
    Od: "Bartek Sawicki" <b...@g...pl>

    Zadzwoniłem do US, podałem swoje dane i otrzymałem informację o kwocie, którą
    potrzebowałem. Brawo US!

  • 9. Data: 2005-02-05 12:20:40
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Bartek Sawicki wrote:

    > Zadzwoniłem do US, podałem swoje dane i otrzymałem informację o kwocie,
    > którą potrzebowałem. Brawo US!

    A myslisz ze ja zlosliwie pisze
    Mila Pani z US ?

    Boguslaw