  • 1. Data: 2010-09-22 13:39:01
    Temat: Zakup zegarka kosztem DG?
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Witam,

    Panowie i Panie, czy jest jakis sposob na zaliczenie zakupu zegarka
    (na reke) do kosztow DG? Tak sie zastanawiam, czy wytlumaczenie
    potrzeby kontroli czasu na serwerze w celu jego ewentualnej
    synchronizacji byloby akceptowalne przez US?

    --
    Przemyslaw Kempinski

  • 2. Data: 2010-09-22 13:52:26
    Temat: Re: Zakup zegarka kosztem DG?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-09-22 15:39, Przemyslaw Kempinski pisze:
> [...]
    > potrzeby kontroli czasu na serwerze w celu jego ewentualnej
    > synchronizacji byloby akceptowalne przez US?

    Kontrolujesz czas na serwerze zegarkiem, a nie NTP? :D

    Swoją szosą, w dzisiejszych czasach ktoś jeszcze nosi zegarki?
    Czasomierze są wszędzie, jakbym miał nosić coś na ręce, to by mi
    przeszkadzało. Ostatni zegarek zdjąłem chyba z 14 lat temu.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 3. Data: 2010-09-22 14:04:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Swoją szosą, w dzisiejszych czasach ktoś jeszcze nosi zegarki?
    > Czasomierze są wszędzie, jakbym miał nosić coś na ręce, to by mi
    > przeszkadzało. Ostatni zegarek zdjąłem chyba z 14 lat temu.

    Zegarek jako biżuteria, oznaka prestiżu, czemu nie. Bo takich za
    300zł to faktycznie nie ma po co nosić.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2010-09-22 14:10:28
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Dnia Wed, 22 Sep 2010 15:52:26 +0200, Przemysław Adam Śmiejek
    <n...@s...pl> napisał(a):

    >Kontrolujesz czas na serwerze zegarkiem, a nie NTP? :D

    To jak sie powinno to robic, to inna sprawa. Chcialbym sie dowiedziec
    czy istnieje szansa wpisania takiego urzadzenia w koszty, tak aby US
    nie mial sie czego przyczepic.

    --
    Przemyslaw Kempinski

  • 5. Data: 2010-09-22 15:12:00
    Od: Kotlecik Mielony <m...@m...mail2>

    W dniu 2010-09-22 16:10, Przemyslaw Kempinski pisze:

    > To jak sie powinno to robic, to inna sprawa. Chcialbym sie dowiedziec
    > czy istnieje szansa wpisania takiego urzadzenia w koszty, tak aby US
    > nie mial sie czego przyczepic.

    zegarek paypass bzwbk do konta firmowego :)

    --
    http://program.do.wystawiania.faktur.dumpingowiec.pl - rewelacja !
    http://program.do.fakturowania.dumpingowiec.pl

  • 6. Data: 2010-09-22 15:29:30
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-09-22 16:04, Liwiusz pisze:

    > Zegarek jako biżuteria, oznaka prestiżu, czemu nie. Bo takich za 300zł
    > to faktycznie nie ma po co nosić.

    Pomijam, że nie uznaję biżuterii, a snobowanie się jest mi obce, to gość
    chce go wliczyć w KUP jako synchronizator serwera. No to chyba Rolex nie
    przejdzie :D

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 7. Data: 2010-09-22 15:44:08
    Od: Przemyslaw Kempinski <k...@p...fm>

    Dnia Wed, 22 Sep 2010 17:29:30 +0200, Przemysław Adam Śmiejek
    <n...@s...pl> napisał(a):

    >Pomijam, że nie uznaję biżuterii, a snobowanie się jest mi obce, to gość
    >chce go wliczyć w KUP jako synchronizator serwera.

    Nic nie chce, tylko sie pytam czy jest jakis sposob na to, zeby taki
    zegarek stal sie kosztem... ale z tego co juz gdzies indziej
    wyczytalem raczej sie nie uda :(

    --
    Przemyslaw Kempinski