  • 11. Data: 2004-06-01 00:06:36
    Temat: Re: Zasiłek a DG
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Tue, 1 Jun 2004 00:13:23 +0200, Gotfryd Smolik news naskrobał(a):

    > Ano wiem. Nie ma możliwości.
    > I istnieje opinia, moim zdaniem mocno uzasadniona, że "zawieszanie"
    > jest z p. widzenia ZUS bezprawne. Mniej więcej tak samo jak kilka
    > lat temu było "uznawanie samochodów za ciężarowe na podstawie
    > wpisu do dowodu rejestracyjnego" - czytaj "wszyscy [?:>] tak robią
    > i urzędy to honorują".

    czyli w twojej ocenie jedynie wykreslnie wpisu do ewidencji daje podstawy
    do ubiegania sie o zasiłek? W sumie można to załatwic szybko tylko powiem
    szczerze ze szkoda mi troche kasy i czasu na bieganie po urzedach :>

    --
    www.grid.org
    l...@a...pl