  • 1. Data: 2006-03-19 17:19:31
    Temat: Zatwierdzenie sprawozdania w z o.o.
    Od: "Ememek" <m...@i...pl>

    Mam pytanie do szanownych grupowiczów, czy uchwała zatwierdzajaca
    sprawozdanie finansowe, udzielajaca absolurorium dla Zarządu itd. powinna
    byc sporzadzona w formie aktu notarialnego?

  • 2. Data: 2006-03-19 18:04:35
    Temat: Re: Zatwierdzenie sprawozdania w z o.o.
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Ememek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie do szanownych grupowiczów, czy uchwała zatwierdzajaca
    > sprawozdanie finansowe, udzielajaca absolurorium dla Zarządu itd. powinna
    > byc sporzadzona w formie aktu notarialnego?

    Nie.

  • 3. Data: 2006-03-19 19:21:39
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Sun, 19 Mar 2006 19:04:35 +0100, Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "Ememek" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie.

    prawda ale nie całkiem - w Spółce Akcyjnej musi :)

    --
    Mieczysław

  • 4. Data: 2006-03-19 20:54:36
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "Mieczysław" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > prawda ale nie całkiem - w Spółce Akcyjnej musi :)

    Tytułu wątku nie czytałeś?

  • 5. Data: 2006-03-20 05:13:10
    Od: "Ememek" <m...@i...pl>

    Dzieki wielkie. W SA wiem, ze musi byc notarialne. Nie bylem pewien co do
    zoo.