  • 1. Data: 2003-01-28 21:30:29
    Temat: Zeznanie roczne (PIT-37) po terminie a zwrot nadpłaty
    Od: "Pan Jabu" <p...@N...gazeta.pl>

    Witam!

    Czy jest możliwe złożenie zeznania PIT-37 po terminie kwietniowym i uzyskanie
    na tej podstawie zwrotu nadpłaty?

    Pzdr.,

    Pan Jabu

  • 2. Data: 2003-01-29 00:31:37
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 28 Jan 2003, Pan Jabu wrote:

    >+ Witam!
    >+
    >+ Czy jest możliwe złożenie zeznania PIT-37 po terminie kwietniowym i uzyskanie
    >+ na tej podstawie zwrotu nadpłaty?

    Chodzi o *korektę* czy chęć dostania kary za wykroczenie ??

    >+ Pzdr.,

    wzjm, Gotfryd

  • 3. Data: 2003-01-29 10:21:46
    Od: "Pan Jabu" <p...@N...gazeta.pl>

    > Chodzi o *korektę* czy chęć dostania kary za wykroczenie ??

    Chodzi o złożenie zeznania, a nie o jego korektę i chęć dostania zwrotu
    nadpłaty, a nie kary za wykroczenie. BTW o jakie wykroczenie Ci chodzi?

    Pzdr.,
    Pan Jabu

  • 4. Data: 2003-01-29 10:38:42
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Pan Jabu napisał:

    > Chodzi o złożenie zeznania, a nie o jego korektę i chęć dostania zwrotu
    > nadpłaty, a nie kary za wykroczenie. BTW o jakie wykroczenie Ci chodzi?

    Niezłożenie w terminie deklaracji podatkowej jest wykroczeniem skarbowym
    karanym z KKS. A własnie o taki przypadek pytałeś - złożenie po terminie
    to jest własnie niezłożenie w terminie tylko od drugiej strony :-))

    Zwrot pewnie dostaniesz. Mandat też dostaniesz. Na 100%.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2003-01-29 12:39:39
    Temat: Re: Zeznanie roczne (PIT-37) po t
    Od: " " <p...@N...gazeta.pl>

    Maddy <m...@e...com.pl> napisał(a):

    > Niezłożenie w terminie deklaracji podatkowej jest wykroczeniem skarbowym
    > karanym z KKS. A własnie o taki przypadek pytałeś - złożenie po terminie
    > to jest własnie niezłożenie w terminie tylko od drugiej strony :-))

    Chodzi Ci może o art. 54 § 1 kks?

    Art. 54. § 1. Podatnik, który uchylając się od opodatkowania, nie ujawnia
    właściwemu organowi przedmiotu lub podstawy opodatkowania lub nie składa
    deklaracji, przez co naraża Skarb Państwa lub jednostkę samorządu
    terytorialnego na uszczuplenie podatku?

    > Zwrot pewnie dostaniesz.

    Nawet jeżeli poślizg w złożeniu byłby duży, a nawet dardzo duży (chodzi mi o
    deklarację za rok 2000).

    Pzdr.,
    Pan Jabu

  • 6. Data: 2003-01-29 13:15:41
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Nawet jeżeli poślizg w złożeniu byłby duży, a nawet dardzo duży (chodzi mi o
    > deklarację za rok 2000).

    Pytałeś w swoim urzędzie?
    Jakiej wielkości zwrot? Więcej niż 5000 zł?
    Bo tyle należy się mandatu przy szczerym żalu:-(

  • 7. Data: 2003-01-29 15:11:07
    Od: "Pan Jabu" <p...@N...gazeta.pl>

    berdycz <p...@b...pl> napisał(a):

    > Pytałeś w swoim urzędzie?
    > Jakiej wielkości zwrot? Więcej niż 5000 zł?
    > Bo tyle należy się mandatu przy szczerym żalu:-(

    Jeszcze nie pytałem. Chcę wiedzieć na czym stoję zanim się tam udam. Ale na
    jakiej podstawie te 5000? Art. 54 kks? Czy są może jeszcze jakieś inne aart.
    na takich łobuzów jak ja?

    Pzdr.,
    Pan Jabu

  • 8. Data: 2003-01-29 15:37:14
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Pan Jabu" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Jeszcze nie pytałem. Chcę wiedzieć na czym stoję zanim się tam udam. Ale na
    > jakiej podstawie te 5000? Art. 54 kks? Czy są może jeszcze jakieś inne aart.
    > na takich łobuzów jak ja?

    jaki artykuł ???..:-(
    5000 buli się, bo urzędnik uważa, gdy jest choć odrobina zaczepienia:-(
    Możesz się odwoływać, ale najpierw płać.

    Niestety ten co chce forsę od urzędu musi mieć nieskazitelne papiery, inaczej zawsze
    urząd ma okazję coś uszczknąć.

  • 9. Data: 2003-01-30 00:25:11
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    -/ w odpowiedzi na list od Pan Jabu /-
    > Jeszcze nie pytałem. Chcę wiedzieć na czym stoję zanim się tam udam.

    lepiej zadzwoń i nie podawaj swoich danych - jak ja coś od nich chce to
    też się zazwyczaj nie przedstawiają (najwyżej po głosie poznaję).

    hADeSik

    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...

  • 10. Data: 2003-01-31 15:46:33
    Od: "Pan Jabu" <p...@N...gazeta.pl>

    berdycz <p...@b...pl> napisał(a):

    > 5000 buli się, bo urzędnik uważa, gdy jest choć odrobina zaczepienia:-(
    > Możesz się odwoływać, ale najpierw płać.

    Ale czy w tym przypadku może się zaczepić o art. 54 kks?

    Pzdr.,
    Pan Jabu