  • 1. Data: 2003-01-28 16:26:18
    Temat: dzialnosc dospodarcza - pytania
    Od: "prafda" <p...@g...pl>

    witam,

    15 listopada zarejestrowalem dzialnosc gospodarcza, 10 grudnia REGON i nr konta
    firmowego.
    pod koniec lutego bede juz musial wystawic fakture - zostal mi do "zaleczenia" urzad
    skarbowy oraz ZUS.

    pytania
    1) czy zus i US moge zaltwic bedac w warszawie (zamelodwanie, siedziba firmy wroclaw)
    2) mieszkam "na gebe" w warszawie. moge podpisac umowe najmu zeby odliczyc to jako
    koszt. czy umowe moge zawrzec ja jako osoba cywilna czy jako firma, czy w umowie
    musi/nie powinno sie cos znalezc?
    w internecie w kilku miejscach spotkalem sie z terminem "umowa uzyczenia" - czy
    potrzebuje jej i do czego (mieszkam i bede wystawiaml faktury w warszawie, meldunek
    wroclaw)

    3) czy studia zaoczne zwalniaja z plaenia skladki zus?

    za wszystkie odpowiedzi bardzo dziekuje