  • 1. Data: 2003-01-28 23:15:16
    Temat: Re: rolnik a działalność gospodarcza
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "MT" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b1c4tu$hi7$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Oczywiście nie za bardzo jest to możliwe, więc musi dorabiać żeby wykarmić
    > dzieci. Trafiła mu się od czasu do czasu praca w "remontówce" - glazury,
    > ocieplenia itp. Ale musi wystawiać rachunki. Co powinien zrobić?
    > Zarejestrować działalność gospodarczą? Czy wtedy wystarczy płacić KRUS, czy
    > w przypadku przekroczenia jakiejś kwoty musi płacić zdrowotne. A jak z
    > rozliczeniami z US, czy może być na ryczałcie (remonty)?
    > A może lepsza jest jakaś umowa o dzieło czy coś takiego (bo np. teraz robi
    > remont szkoły i musi się rozliczyć z Komitetem Rodzicielskim.

    Odpowiedx masz chyba w wątku poniżej:

    Sark

  • 3. Data: 2003-01-31 14:13:52
    Od: "MT" <m...@p...onet.pl>

    Dziękuję.
    Mam jeszcze pytanie odnośnie formy prowadzenia DG.
    Czy może to być ryczałt, czy też musi być KPiR?
    monika

  • 4. Data: 2003-02-01 11:44:58
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    > Dziękuję.
    > Mam jeszcze pytanie odnośnie formy prowadzenia DG.
    > Czy może to być ryczałt, czy też musi być KPiR?
    > monika

    mowiąc najogólniej to zależy to od rodzaju działalności jaka chcesz prowadzić,
    niektóre moga byc i na to i nat ale są i takie że
    tylko na KPiR, trzeba wczytac się w rozporządzenia o formach DG lub zapytac w US.

    Sark