  • 1. Data: 2002-08-12 06:20:16
    Temat: Zmieniłem konto bankowe, co dalej?
    Od: "Awe" <a...@n...go2.spam.pl>

    Witam,

    Jakiś czas temu zmieniłem konto bankowe firmy. Jakie instytucje powinienem
    poinformować w związku z powyższym?

    pozdrawiam,
    Awe

  • 2. Data: 2002-08-12 08:48:24
    Temat: Re: Zmieniłem konto bankowe, co dalej?
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Awe" <a...@n...go2.spam.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Jakiś czas temu zmieniłem konto bankowe firmy. Jakie instytucje powinienem
> [...]
    -----------------------------------
    Napewno US i ZUS
    Jolka

  • 3. Data: 2002-08-12 11:17:51
    Od: "Michał M." <m...@b...pop.pl>

    Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    > Napewno US i ZUS

    US to rozumiem, ale po co i na jakim druku ZUS ???

    Pozdrawiam Michał M.

  • 4. Data: 2002-08-12 12:27:20
    Od: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>

    Użytkownik "Michał M." <m...@b...pop.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > US to rozumiem, ale po co i na jakim druku ZUS ???
    >
    > Pozdrawiam Michał M.
    --------------------------------
    Myśle że jednak dotyczy również ZUS .Zgłoszenie(ZFA )do podajesz również
    rachunki bankowe więc o zmianie należy też infomować a jaki druk ?
    ZBA tylko nie wiem czy sam czy razem z aktualizacją ZFA ale chyba oba
    razem.
    Jolka

  • 5. Data: 2002-08-12 21:07:37
    Od: "LK" <m...@p...onet.pl>

    > ZBA tylko nie wiem czy sam czy razem z aktualizacją ZFA ale chyba oba
    > razem.

    Wystarczy sam ZBA

    > Jolka

    LuKaS

  • 6. Data: 2002-08-13 05:44:58
    Od: "Awe" <a...@n...go2.spam.pl>

    Użytkownik "LK" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wystarczy sam ZBA

    Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    pozdrawiam,
    Awe

  • 7. Data: 2002-08-13 16:37:07
    Od: "Jarosław Supernak" <s...@i...pl>

    > Użytkownik "Michał M." <m...@b...pop.pl> napisał w wiadomości

    > ZBA tylko nie wiem czy sam czy razem z aktualizacją ZFA ale chyba oba
    > razem.
    Ja wysłałem tylko ZFA, jest tam pole, że to zmiana danych i chyba nie
    potrzeba ZBA.

    Jarek