  • 1. Data: 2004-04-14 09:58:05
    Temat: Zwolnienie z VAT
    Od: "Katarzyna Nova" <k...@q...pl>

    Moi drodzy, nie wiem juz czy plakac, czy sie smiac?
    Prosze o pomoc w interpretacji Zalacznika nr 4 do nowej ustawy o VAT. Jest
    to wykaz uslug zwolnionych od podatku. W tym wykazie w poz. 14 mozna
    przeczytac, ze zwolnione sa "uslugi na dostep wdzwaniany i szerokopasmowy do
    internetu dla uzytkownikow indywidualnych nie prowadzacych dzialanosci
    gospodarczej ( i tu jest najlepsze) na dostep szerokopasmowy".

    Co to oznacza?
    Jaka to jest dzialalnosc gospodarcza na dostep szerokopasmowy?

    Prosze o Wasze opinie.

    Pozdrwiam,

    Katarzyna Nova

    ---

  • 2. Data: 2004-04-14 10:18:00
    Temat: Re: Zwolnienie z VAT
    Od: "Bozoo" <z...@z...eu.org>

    Jak ktos nie prowadzi DG to nie placi VATu od internetu
    wdzwanianego i szerokopasmowego, za to placi od innych
    WASKOPASMOWYCH dostepow ???
    Czyli np GPRS, SDI ??
    Czy ustawodawca definiuje pojecie szerokopasmowego
    dostepu? Bo sie boje wielointerpretacji...

    PawelZ