  • 1. Data: 2002-03-15 12:54:01
    Temat: Re: bilans... nie bilans
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Mon, 31 Dec 2001 13:39:03 +0100, "Lancera" <s...@m...pl> wrote:

    >Witam,
    >Jest taki problem:
    >Działalność gospodarcza w poprzednim roku była na pełnej księgowości.
    >Prowadzono księgi. Obecnie próbuje się sporządzić bilans, ale z której by
    >strony nie patrzeć, to aktywa wychodzą wyższe niż pasywa......

    Buahahaha, to ci zmartwienie!

    Sławomir Dąbrowski

  • 2. Data: 2002-03-18 11:15:17
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Dnia 02-03-15 13:54, Użytkownik Sławomir Dšbrowski napisał:

    > Buahahaha, to ci zmartwienie!

    Cytat pewnego biegłego na moja informację że bilans mi się zamknął od
    pierwszego razu:
    "Niemożliwe, musiała sie Pani gdzies pomylić, bilans nie ma prawa tak
    po prostu się zamknąć"

    Wprawdzie faktycznie potem znalazłam błąd, i przestał mi sie zamykac,
    ale potem znalazłam drugi, i wtedy znowu się zamknął.
    Może cos w tym jest. Gośc miał swoje lata i zbadanych bilansów na
    koncie tez sporo.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk