  • 1. Data: 2006-09-11 16:54:09
    Temat: blokada konta DG a biezace naleznosci podatkowe
    Od: "kukikuki" <h...@p...wp.pl>

    hej,

    dostalem dzis pismo, ze US chce mi zablokowac jakas tam kwote na koncie
    firmowym
    na poczet zaleglych naleznosci (mialem kontrole, i doszukali sie niefajnej
    rzeczy w podatku VAT, ale
    nie ma zadnej decyzji o tym ile i za co maja mi sciagnac).
    zakladam, ze mi to konto lada dzien bank zablokuje, i nie bede mógl z niego
    wyplacic ani grosza, tak?
    jak zatem wyglada np: placenie comiesiecznej zaliczki na podatek dochodowy i
    VAT od dochodów
    biezacych? kontrahent mi zaplaci na to konto,..a ja nie mogac nic z nim
    zrobic nie bede mógl z niego
    puscic przelewu do VAT-7? czy moze przelewy do US i ZUS bedzie mozna robic?
    konto jest w mBanku.

    pozdr,

  • 2. Data: 2006-09-12 12:56:59
    Od: "kukikuki" <h...@p...wp.pl>

    pomóżcie...

  • 3. Data: 2006-09-12 13:28:05
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "kukikuki" <h...@p...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:ee6b0b$jpn$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > pomóżcie...

    Ale jak ci mamy pomoc? Konto jak rozumiem oprozniles, skoro
    zostales ostrzezony o zamiarze jego zajecia. Jak zostanie rachunek
    zajety, to przelewu do US z niego nie zrobisz. Tak wiec lepiej
    przekieruj srodki od kontrahentow na jakis inny rachunek na ile to
    tylko jest mozliwe... A ewentualne biezace naleznosci wobec us/zus
    mozesz oplacac z innego rachunku (takze takiego, ktorego nie
    jestes wlascicielem, o ile kto ci sie na to zgodzi).

    marekz