  • 1. Data: 2004-05-19 17:11:57
    Temat: chello VAT zerowy a cena nie uległa zmianie :(
    Od: "BarBarella" <b...@w...pl>

    Cześć
    Czy mogą zmienić cenę kiedy mam umowę na rok? VAT się obniżył więc powinnam
    płacić o 7% mniej. Oni tłumaczą się zrostem kosztów. (pewnie tak jest). Ale
    czy to jest legalne?
    pozdrawiam
    Z góry dzięki za odpowiedź
    barbarella

  • 2. Data: 2004-05-19 17:32:38
    Temat: Re: chello VAT zerowy a cena nie uległa zmianie :(
    Od: "toster" <t...@W...pl>

> [...]
    powinnam
    > płacić o 7% mniej. Oni tłumaczą się zrostem kosztów. (pewnie tak jest).

    W czym upatrujesz nielegalności?
    Wątpliwości byłyby wtedy, gdyby wystawili Ci fakturę z VAT innym niż
    zwolniony (o ile nie jesteś po(d)miotem gosp.).
    A zwrost kosztów jest dla firmy niewątpliwy w przypadku VAT zwolnionego, a
    nie zerowego. Było to już tutaj wałkowane do imentu.

    Tomek

  • 3. Data: 2004-05-19 18:15:10
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    BarBarella <b...@w...pl> wrote:
    > Czy mogą zmienić cenę kiedy mam umowę na rok? VAT się obniżył więc powinnam
    > płacić o 7% mniej. Oni tłumaczą się zrostem kosztów. (pewnie tak jest). Ale
    > czy to jest legalne?

    Masz na myśli 'czy zgodne z umową'? Nie wiem, jaka jest umowa z Chello -
    mój ISP ma np. wpisaną cenę brutto (a i tak mi ją podwyższy o 5%).

    No i VAT się nie obniżył - 'się zwolnił' ;)

    P.