  • 1. Data: 2005-06-12 11:41:56
    Temat: co może zrobić ZUS?
    Od: mmx <b...@s...pl>

    Witam

    prowadzę jednoosobową DG,która od 2 miesięcy nie przynosi mi
    przychodów,a jednocześnie pracuję na umowę-zlecenie, w związku z czym
    opłacam w ZUS tylko składkę zdrowotną.

    Niestety, w związku z przejściowymi trudnościami, nie opłaciłem składek
    za kwiecień i maj (2 x 162,43zł).

    Mam pytanie, jakie ewentualne konsekwencje moga mi grozić i jak szybko
    ZUS reaguje? Chciałbym to uregulować,ale rachunki,czynsz,etc. są dla
    mnie priorytetem.

    Naprawdę nie mam z czego,co potwierdza moja KPiR

    pozdrawiam
    mmx

  • 2. Data: 2005-06-12 16:58:14
    Temat: Re: co może zrobić ZUS?
    Od: Anna <a...@w...pl>

    mmx napisał(a):

> [...]
    >
    > Mam pytanie, jakie ewentualne konsekwencje moga mi grozić i jak szybko
    > ZUS reaguje? Chciałbym to uregulować,ale rachunki,czynsz,etc. są dla

    Pewnie przypomną sobie po 5 latach , naliczą ci odsetki karne. Najlepiej
    podejdź do oddziału ZUS i zapytaj.

    Ania

  • 3. Data: 2005-06-13 06:03:46
    Od: "Magdalena B" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mmx" <b...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > priorytetem.
    >
    > Naprawdę nie mam z czego,co potwierdza moja KPiR

    Więc zapłać najszybciej jak to możliwe wraz z naliczonymi odsetkami.
    Najlepiej zrób to zanim przyjdzie kontrola.

  • 4. Data: 2005-06-13 11:53:08
    Od: "szauek" <lukaszsz@wytnij_to.wp.pl>

> [...]
    > Mam pytanie, jakie ewentualne konsekwencje moga mi grozić i jak szybko ZUS
    > reaguje? Chciałbym to uregulować,ale rachunki,czynsz,etc. są dla mnie
    przyślą upomnienie z 7-dniowym terminem płatności, a po dłuższym czasie
    komornik na konto. Właśnie kumplowi zblokowali konto w zeszłym tygodniu...
    szauek