  • 1. Data: 2004-02-20 12:49:12
    Temat: co wpisac w tytule przelewu!!!
    Od: "Jaco" <j...@p...onet.pl>

    Przelew do US, z tytułu podatku od ryczałtu za miesiąc styczeń.
    W mbanku mam takie pola do wypełnienia:
    - okres rozliczeniowy;
    -symbol formularza lub płatności;
    -identyfikacja zobowiązania;

    co w nich w pisać, nie składam żadnej deklaracji bo to ryczałt.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-02-20 12:54:02
    Temat: Re: co wpisac w tytule przelewu!!!
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Jaco napisał:
    > Przelew do US, z tytułu podatku od ryczałtu za miesiąc styczeń.
    > W mbanku mam takie pola do wypełnienia:
    > - okres rozliczeniowy;

    Jeżeli za styczeń to 04M01 (rok, rodzaj okresu -w tym przypadku miesiąc,
    nr okres)

    > -symbol formularza lub płatności;

    PPE

    > -identyfikacja zobowiązania;

    Nic.
    To pole jest otrzebne kiedy pole "symbol formularza" nie wystarcza lub
    nie ma odpowdniego symbolu w spisie.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2004-02-22 17:02:37
    Od: "Jaco" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > PPE

    > Nic.
    > To pole jest otrzebne kiedy pole "symbol formularza" nie wystarcza lub

    Big thx