  • 1. Data: 2002-02-08 07:41:37
    Temat: czesci samochodowe
    Od: "niuska" <l...@w...pl>

    Wiadomo jak to jest z paliwem, a co z czesciami samochodowymi? Mozna
    odliczac VAT od czesci do samochodow osobowych, np. od zakupu pedalu gazu do
    malucha?
    Justyna

  • 2. Data: 2002-02-08 08:24:46
    Temat: Re: czesci samochodowe
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    niuska napisał(a):

    > Wiadomo jak to jest z paliwem, a co z czesciami samochodowymi? Mozna
    > odliczac VAT od czesci do samochodow osobowych, np. od zakupu pedalu gazu do
    > malucha?
    > Justyna

    Oczywiście, ograniczenie dotyczy tylko paliwa, zakupu samego samochodu
    i leasingu.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 3. Data: 2002-02-08 14:42:08
    Od: "niuska" <l...@w...pl>

    > Oczywiście, ograniczenie dotyczy tylko paliwa, zakupu samego samochodu
    > i leasingu.

    Tak tez zrobilam, ale pozniej zaczelam sie zastanawiac:)
    Mieszaja z Vatami i czlowiekowi sie kolomyja w glowie robi
    Dzieki za odpowiedz
    Justyna

  • 4. Data: 2002-02-08 14:43:11
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik niuska <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a40ncc$922$...@h...uw.edu.pl...

    > Tak tez zrobilam, ale pozniej zaczelam sie zastanawiac:)
    > Mieszaja z Vatami i czlowiekowi sie kolomyja w glowie robi

    Zwlaszcza, ze przepis o czesciach zamiennych ulegal zmianom.

    Karol

  • 5. Data: 2002-02-08 19:46:36
    Od: "maxisyncro" <m...@p...onet.pl>

    > Tak tez zrobilam, ale pozniej zaczelam sie zastanawiac:)

    To dowód, że jesteś najprawdziwszą KOBIETĄ ! ;-)))

    Pozdrawiam. Piotrek

  • 6. Data: 2002-02-10 09:48:02
    Od: "Marek777" <m...@k...net.pl>

    Pozwolicie ze sie podlacze pod temat:
    Czy od faktury za przeglad rejestracyjny i naprawe rowniez mozna odliczyc
    Vat(auto prywatne do celow DG)? A jak sie ma Vat do kilometrowki?Czy jest tu
    tez jakis limit?
    Pozdrawiam
    Marek

  • 7. Data: 2002-02-11 07:44:53
    Od: "niuska" <l...@w...pl>

    > To dowód, że jesteś najprawdziwszą KOBIETĄ ! ;-)))
    Co do tego nie mam watpliwosci:)))

  • 8. Data: 2002-02-11 08:34:50
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Marek777 napisał(a):

    > Pozwolicie ze sie podlacze pod temat:
    > Czy od faktury za przeglad rejestracyjny i naprawe rowniez mozna odliczyc
    > Vat(auto prywatne do celow DG)?
    Można.

    > A jak sie ma Vat do kilometrowki?Czy jest tu
    > tez jakis limit?
    Jeżeli odliczysz VAT, to do limitu ograniczonego kilometrówką wchodzi
    kwota netto.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 9. Data: 2002-02-12 19:37:48
    Od: "Marek777" <m...@k...net.pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Można.

    > Jeżeli odliczysz VAT, to do limitu ograniczonego kilometrówką wchodzi
    > kwota netto.

    Czyli jesli naprawa kosztowala np. 10000zl netto to jesli z przejazdow
    wynika ze przejechalem
    100km (zalozmy ze nie mam innych rachunkow ) to w kosztach mam ok. 70zl a
    Vatu moge odliczyc 2200zl ? Nie ma tu nic do rzeczy ze to auto uzywam tez do
    celow prywatnych?

  • 10. Data: 2002-02-12 20:11:29
    Od: "Cezary Farynowski" <c...@i...pl>

> [...]
    70zl a
    > Vatu moge odliczyc 2200zl ? Nie ma tu nic do rzeczy ze to auto

    Na jakiej podstawie chcesz odliczyć 2200?
    Odliczysz tylko od tego, co zostało zakwalifikowane jako KUP.

    CEZ