  • 1. Data: 2006-11-21 20:48:01
    Temat: dla księgowych i prawników 60000 bez dok.dochodowych
    Od: w...@o...pl

    witam, i przepraszam za mały spam, jak ktoś zainteresowany to
    szczegóły na
    GG 3088045 zapraszam

  • 2. Data: 2006-11-21 21:45:36
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    w...@o...pl wrote:

    > witam, i przepraszam za mały spam, jak ktoś zainteresowany to
    > szczegóły na

    moze mi ktos rozjasnic o co chodzi w rzeczonym spamie? co on reklamuje?

    --
    Erekcja mamuta ostatecznym dowodem
    prawdziwości teorii Inteligentnej Kreacji

  • 3. Data: 2006-11-21 22:09:56
    Od: t <r...@o...pl>

    Dnia 21-11-2006 o 22:45:36 Hikikomori San <h...@g...pl>
    napisał(a):

    > moze mi ktos rozjasnic o co chodzi w rzeczonym spamie? co on reklamuje?

    Jakas pozyczke pewnie

  • 4. Data: 2006-11-21 23:15:08
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Hikikomori San" <h...@g...pl> wrote in message

    > moze mi ktos rozjasnic o co chodzi w rzeczonym spamie? co on reklamuje?

    Jakiś popieprzony akwizytor jakiegoś banku tudzież innej pseudobankowej
    firmy,
    Chyba do niego napisze, tylko po to, żeby potem wydrzeć sie na jego szefa.
    Może go wywalą.

  • 5. Data: 2006-11-22 06:19:14
    Od: w...@o...pl

    witam, z tego co widze wszyscy zainteresowani, tylko was nie rozumię,
    powiedzcie mi do czego was zachęcam? I co chce zareklamować, czy tu
    padł chociażby jeden link do jakiejś strony, jest tylko nr GG (ale
    część z was nawet nie wie co to jest), jak ktoś zainteresowany to
    się odezwie, jak nie to przeczyta i pójdzie dalej, więc proszę was
    darujcie sobie WASZE CHORE TEKSTY. Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2006-11-22 09:24:58
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    w...@o...pl wrote:

    > więc proszę was
    > darujcie sobie WASZE CHORE TEKSTY.

    Prosic mozesz, ale tu jest grupa dyskusyjna i kazdy moze skomentowac...
    i tadam niespodzianka: komentarze nie musza byc nawet przychylne ;)

  • 7. Data: 2006-11-22 12:32:51
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello wz1,

    Wednesday, November 22, 2006, 7:19:14 AM, you wrote:

    [...]

    > darujcie sobie WASZE CHORE TEKSTY.

    http://rtfm.killfile.pl/#lajza

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2006-11-22 14:13:42
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <w...@o...pl> wrote in message
    s.com...
[...]

    Daruj sobie własne chore teksty i nie pisz już więcej.
    Ani tu, ani na żadne inne grupy dyskusyjne.

  • 9. Data: 2006-11-26 15:04:12
    Od: Sebek <s...@s...pl>

    w...@o...pl napisał(a):
> [...]
    > się odezwie, jak nie to przeczyta i pójdzie dalej, więc proszę was
    > darujcie sobie WASZE CHORE TEKSTY. Pozdrawiam.

    Ja rozumię ale mię nie namuwisz