  • 1. Data: 2002-04-25 17:19:13
    Temat: dochod spolki
    Od: "Monika" <s...@w...pl>

    Czy mozliwe jest dzielenie dochodu spolki inaczej niz wskazuja na to udzialy
    w umowie spolki? Ktos mi powiedzial, ze mozna na koniec roku napisac
    oswiadczenie o trudnej sytuacji rodzinnej itp. i zwiazanym z tym nierownym
    uczestniczeniem w tworzeniu dochodu spolki. Mozna tak? Bo mi sie wydaje, ze
    nie. No chyba, ze aneks do umowy... ale bez aneksu? Tylko takie udzialy
    procentowe jak w umowie? Pomozcie!

    Pozdrawiam
    Monika

  • 2. Data: 2002-04-25 22:35:27
    Temat: Re: dochod spolki
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    nie mozna, tylko tak jak wskazuja udzialy

  • 3. Data: 2002-04-26 07:41:49
    Od: "Monika" <s...@w...pl>

    Użytkownik "jacek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > nie mozna, tylko tak jak wskazuja udzialy

    A gdzie moge znalezc jakies przepisy odnosnie tego problemu? Chcialabym tej
    osobie pokazac to czarno na bialym.