  • 1. Data: 2003-03-15 19:05:12
    Temat: dochody budżetu Państwa
    Od: "Marcin" <r...@p...fm>

    Witam

    Już od dwóch dni szukam "struktury dochodów budżetu Państwa"

    Potrzebuję:
    - procentowe rozbicie na podatki wpływów budżetowych Państwa
    - najlepiej z kilku ostatnich lat choć niekoniecznie

    jeśli ktoś tu z obecynych zna strone gdzie mogę tego szukać bardzo proszę o
    kontakt

    Pozdrawiam
    Marcin
    r...@p...fm

  • 2. Data: 2003-03-15 21:51:56
    Temat: Re: dochody budżetu Państwa
    Od: "Ryszard G" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin" <r...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > - procentowe rozbicie na podatki wpływów budżetowych Państwa
    > - najlepiej z kilku ostatnich lat choć niekoniecznie

    http://www.mofnet.gov.pl

    za 2001 rok nr 4
    http://www.mofnet.gov.pl/dokument.php?dzial=226&id=1
    2258