  • 1. Data: 2003-10-03 10:33:11
    Temat: druki do ZUS
    Od: "blondi" <A...@p...onet.pl>

    Gdzie można pobrać aktualne druki do ZUS. Ściągnęłam nowego Płatnika ale mam
    problemy z wpisaniem jakiegoś hasła (nie wiem może to jest hasło nadane z
    ZUS), z drugiej strony potrzebuje dosłownie 4 druki, więc nie chcę marnować
    czasu na bawienie się nowym programem. Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-10-03 14:04:41
    Temat: Re: druki do ZUS
    Od: "fart" <k...@g...pl>

> [...]
    marnować
    > czasu na bawienie się nowym programem. Pozdrawiam

    Kurdelebele

    Jak Cztery to proszę wejść na stronę
    http://www.ips-infor.com.pl
    i pobrać program wraz z drukami oryginalnymi

    pozdrawiam
    fart