  • 1. Data: 2003-03-15 17:56:15
    Temat: duża ulga budowlana - stare zasady
    Od: "MT" <m...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy z dużej ulgi budowlanej na starych zasadach czyli sprzed 2001 r. jest
    możliwe korzystanie tylko do końca 2004 r?
    Pozdrawiam
    Monika

  • 2. Data: 2003-03-15 18:24:01
    Temat: Re: duża ulga budowlana - stare zasady
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "MT" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam,
    > Czy z dużej ulgi budowlanej na starych zasadach czyli sprzed 2001 r. jest
    > możliwe korzystanie tylko do końca 2004 r?

    Przez cztery lata od momentu rozpoczęcia korzystania z ulgi możesz dorzucać
    koszty do ulgi, czyli to co kupiłaś, a potem rozliczasz aż do zera.

  • 3. Data: 2003-03-15 18:58:35
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 15 Mar 2003 19:24:01 +0100, "KK" <p...@g...pl>
    zakodował:

    >Przez cztery lata od momentu rozpoczęcia korzystania z ulgi możesz dorzucać
    >koszty do ulgi, czyli to co kupiłaś, a potem rozliczasz aż do zera.

    Zależy jeszcze jak stare zasady. Bo AFAIK jak naprawdę stare, to nie
    ma limitu czasu.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 4. Data: 2003-03-15 19:02:51
    Od: "MT" <m...@p...onet.pl>

    A tu jak wyraźnie napisałam chodzi mi o ulgę sprzed 2001 r. Nie pytam o
    czteroletnie korzystanie z ulgi, tylko o to, że wyczytałam iż z tej ulgi
    mogę korzystać tylko do 31.12.2004 r. Dlatego pytam ludzi którzy się
    orientują!!!!
    Pozdrawiam
    monika

  • 5. Data: 2003-03-16 08:44:34
    Od: "MT" <m...@p...onet.pl>

    Ulga jest z 1998 r. - do tej pory sądziłam że jest bezterminowa - czyli do
    wyczerpania limitu. Ale ostatnio już kilka razy słyszałam o tym, że ulga
    budowlana jako taka kończy się w 2004 r. - czyżbym coś przeoczyła??
    Czy też może chodzi o te ulgi z 2001 r. że one kończą się w 2004 r - bo z
    tym to się zgadzam!
    Pozdrawiam
    Monika

  • 6. Data: 2003-03-16 09:52:05
    Od: "KK" <p...@g...pl>

> [...]
    > budowlana jako taka kończy się w 2004 r. - czyżbym coś przeoczyła??
    > Czy też może chodzi o te ulgi z 2001 r. że one kończą się w 2004 r - bo z

    Ulga na starych zasadach jest bezterminowa

    Art 27a pkt 15.

    15. Kwota odliczeń od podatku, ustalona zgodnie z ust. 3 pkt 1 lit. a) i b),
    pkt 2 i 3 oraz ust. 4, przekraczająca kwotę podatku obliczonego zgodnie z
    art. 27, podlega odliczeniu od podatku obliczonego za lata następne, aż do
    całkowitego jej odliczenia.

    Ten limit 4 lata bierze się z czegoś innego. Przez cztery lata możesz
    ponosić koszty, ale odliczać możesz j.w.
    Potwierdzone w US

  • 7. Data: 2003-03-16 11:09:16
    Od: "Karol" <a...@p...antyspam.onet.pl>

> [...]
    >

    > Ten limit 4 lata bierze się z czegoś innego. Przez cztery lata możesz
    > ponosić koszty, ale odliczać możesz j.w.

    AFAIK te 4 lata dotyczy tylko tych, ktorzy rozpoczeli budowe po 31 grudnia
    2000.

    Karol