  • 11. Data: 2006-10-17 09:44:25
    Temat: Re: dwa salda konta produkcji podstawowej ?!!?
    Od: "\\n" <...@...xy>

    Dnia 10/17/2006 9:32 AM, Użytkownik rafii napisał:
    > ale wyżej piszesz że takie księgowanie ma sens
    >

    > Użytkownik "\n" <...@...xy> napisał w wiadomości

    Jedno nie przeszkadza drugiemu. Czy Ty w ogóle spotkałeś się z pojęciem
    "per saldo"?

  • 12. Data: 2006-10-27 09:16:23
    Od: "rafii" <r...@w...pl>

    > Jedno nie przeszkadza drugiemu. Czy Ty w ogóle spotkałeś się z pojęciem
    > "per saldo"?
    >
    > --

    Tak, tylko że to "per saldo" jest troche kłopotliwe bo żeby stwierdzić jakie
    jest ostatecznie saldo 501 czyli wartość produkcji w toku to trzeba to sobie
    wyliczyć za pomoca kalkulatora, no i sprawdzenie czy konto sie zamknęło tez
    wymaga porównywania sald.

    Chcialem się dowiedzieć czy wykazywanie dwóch sald jest zgodne z przepisami
    i czy takie rozwiązanie stosuje sie w innych firmach