  • 1. Data: 2005-09-23 14:32:31
    Temat: działalność gospodarcza i urlop macierzyński
    Od: "Ewa" <c...@o...pl>

    Witajcie

    Czy ktoś mógłby mi udzielić informacji - jakie warunki musi spełniać kobieta
    prowadząca DG aby po porodzie móc iść na urlop macierzyński (czy składki
    muszą być płacone terminowo?)

    Pozdrawiam
    Ewa

  • 2. Data: 2005-09-24 07:01:08
    Od: gonia <g...@w...pl>

    Użytkownik Ewa napisał:
> [...]
    > prowadząca DG aby po porodzie móc iść na urlop macierzyński (czy składki

    przyznaje sie bez bicia,ze nie wiem czy nowa ustawa czegos w tym
    wzgledzie nie wymyslila
    ale wg starej, nie bylo obowiazku odprowadzania skladek terminowo,
    bowiem macierzynski to nie zasilek chorobowy
    takie bylo orzecznictwo NSA
    no ale czy to orzecznictwo obowiazuje ZUS, to insza inszosc;>