  • 1. Data: 2011-03-05 11:34:01
    Temat: e-deklaracja osoby, rok temu rozliczenie wspólne
    Od: "Kerry" <k...@k...com>

    Witam.

    Jeśli osoba się rozliczała w zeszłym roku wspólnie z małżonkiem (nie
    elektronicznie),
    to w tym, chcąc rozliczyć się samej, drogą elektroniczną którą/jaką kwotę z
    zeszłego roku wpisuje?
    Chodzi o autoryzację, trzeba podać przychód z zeszłego roku.
    Tą ze wspólnego rozliczenia?
    A może w ogóle się tak nie da i trzeba gonić do Urzędu?

    --
    Pozdrawiam,
    Kerry

  • 2. Data: 2011-03-05 12:13:27
    Od: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>

    W dniu 2011-03-05 12:34, Kerry pisze:
> [...]
    > Tą ze wspólnego rozliczenia?
    > A może w ogóle się tak nie da i trzeba gonić do Urzędu?

    Z instrukcji na stronie e-deklaracje:

    Do pola ,,Kwota przychodu" należy wpisać kwotę przychodu z zeznania
    podatkowego lub rocznego obliczenia podatku (formularza) złożonego w
    urzędzie skarbowym za rok 2009 według obowiązujących wariantów* z
    poszczególnych pozycji:
    ? PIT-28 - wariant (14) - poz. 44;
    ? PIT-36 - wariant (14) poz. 84 albo poz. 127 jeżeli w zeznaniu za
    2009 rok podatnik występował jako małżonek, wariant (15) poz. 84 albo
    poz. 127 jeżeli w zeznaniu za 2009 rok podatnik występował jako małżonek;
    ? PIT-36L - wariant (5) - poz. 24 lub poz. 29;
    ? PIT-37 - wariant (14) - poz. 62 albo poz. 89 jeżeli w zeznaniu za
    2009 rok podatnik występował jako małżonek, wariant (15) - poz. 62
    albo poz. 89 jeżeli w zeznaniu za 2009 rok podatnik występował jako
    małżonek;
    ? PIT-38 - wariant (5) - poz. 25;
    ? PIT-39 - wariant (1) - poz. 21;
    ? PIT-40 - wariant (16) i (17) - poz. 64;
    Projekt e-Deklaracje2
    strona 5 z 20
    ? PIT-40A - wariant (15) i (16) - poz. 33.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 3. Data: 2011-03-06 09:31:40
    Od: "Kerry" <k...@k...com>

    Nikiel ;) napisał(a):

    > Z instrukcji na stronie e-deklaracje:
    [...]

    Dzięki!
    Gdy dowiedziałem się o sprawie, szybciutko tu napisałem, a mogłem zaglądnąć
    na stronę...
    Mea culpa.

    --
    Pozdrawiam,