  • 1. Data: 2006-02-14 22:03:17
    Temat: elektroniczny przelew na rzecz o.p.p.
    Od: "grid" <s...@c...pl>

    mam pytanko czy moge spokojnie przelac 1% na organizacje
    pozytku publicznego korzystajac z banku elektronicznego ...
    chodzi mi o to czy jak urzad zarzada ode mnie potwierdzenia
    przelewu to nie bedzie problemu ze przedstawie jedynie
    wydruk z komputera ?

    thx.

  • 2. Data: 2006-02-15 10:48:12
    Temat: Re: elektroniczny przelew na rzecz o.p.p.
    Od: "kula ;-\)" <nie_m@m_maila.com>

    grid wrote:
> [...]
    > chodzi mi o to czy jak urzad zarzada ode mnie potwierdzenia
    > przelewu to nie bedzie problemu ze przedstawie jedynie

    W zeszłym roku taki przelew robiłem i nie było problemu jak pokazałem w US
    wydruk potwierdzenia.

    Pozdrawiam
    Paweł