  • 1. Data: 2004-12-07 12:07:48
    Temat: faktura VAT
    Od: "Konrad" <k...@w...pl>

    mam pytanko:
    prowadze dzialalnosc gosp. (os. fizyczna, VAT), swiadcze uslugi sprzedazy
    dla jednej firmy (powiedzmy X).
    Chce kupic cos w tej firmie X na fakture. Sprzedajacym bedzie firma X, osoba
    podpisujaca fakture bede ja (moja firma), jednoczesnie bede osoba (firma)
    kupujaca.
    czy US moze sie do tego "przyczepic"??? chodzi mi pozniej o odliczenie
    VAT-u, wrzucanie w koszty dzialalnosci itp.

    z gory dzieki za info

  • 2. Data: 2004-12-07 13:30:02
    Temat: Re: faktura VAT
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresuX.op.pl>

    Konrad wrote:

    > prowadze dzialalnosc gosp. (os. fizyczna, VAT), swiadcze uslugi
    > sprzedazy dla jednej firmy (powiedzmy X).

    Tu jest problem. Co to znaczy świadczysz usługi sprzedaży? Pośrednik,
    komis, ajent? Czy jesteś pewien, że możesz wystawiać faktury, których
    faktycznym wystawcą jest ta firma?

    > Chce kupic cos w tej firmie X na fakture. Sprzedajacym bedzie firma X,
    > osoba podpisujaca fakture bede ja (moja firma), jednoczesnie bede
    > osoba (firma) kupujaca.

    Tu nie ma problemu: nie ma obowiązku podpisywania faktur.

  • 3. Data: 2004-12-07 14:12:40
    Od: "Konrad" <k...@w...pl>

    prowadze dla innej firmy sklep spozywczo-monopolowy.
    mam podpisana umowe partnerska, a kwestia wystawiania faktur w ich imieniu -
    ciekawe......az musze poczytac dokladniej.ale raczej moge.
    czyli bez podpisow i problem z glowy?

    dzieki wielkie za odzew!!!