  • 1. Data: 2004-12-07 13:27:36
    Temat: samochod w firmie - jakie koszty ubezpieczenia ?
    Od: "tomi" <t...@o...pl>

    Witam grupowiczow.
    Mam pytanko....
    Prowadze dzialalnosci jako osoba fizyczna. W styczniu 2005 r. chce
    wprowadzic na
    srodki trwale samochod, ktory jest w 50% moja wlasnoscia, a w 50% mojego
    tescia.
    Z ustawy opdof wyczytwalem (art.22a ust.11), ze wartosc poczatkowa ustalam
    proporcjonalnie do udzialu (czyli moge zaliczyc 50% jego wartosci jako
    wartosc
    poczatkowa). Ale co z ubezpieczeniem samochodu ( OC, AC, NW) i z paliwem ?
    Tez moge zaliczyc tylko 50% tego ubezpieczenia ? (i paliwa). Skladki na
    ubezp.bede placil okolo marca-
    a wiec nie beda wchodzic do wartosci poczatkowej, tylko chce je wrzucic w
    koszty
    w marcu 2005 r. Bardzo prosze o odpowiedz.

    tomi
    GG:2810449