  • 1. Data: 2003-02-02 14:23:47
    Temat: inwentaryzacja
    Od: "Krzyś" <k...@i...pl>

    Proszę o określenie, czy prowadzenie inwentaryzacji w różnych obiektach i
    branżach wymaga jakichś specjalnych uprawnień, poza wyksztalceniem i
    niekaralnością.
    Dziękuję
    KK

  • 2. Data: 2003-02-02 17:11:35
    Temat: Re: inwentaryzacja
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Inwentaryzacja jest obowiązkiem przedsiębiorcy. Nie wymaga się żadnego
    wykształcenia. Jednak przedsiębiorca powinien zadbać o to, by sporządzający
    inwentaryzacje miał pojęcie o tym. Głownie w trosce o to, by inwentaryzacja
    była rzetelna. Jak facet nie będzie wiedział, co jak się nazywa, to nie na
    wiele się zda taki remanent.

  • 3. Data: 2003-02-03 07:31:28
    Od: "Krzyś" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    inwentaryzacja
    > była rzetelna. Jak facet nie będzie wiedział, co jak się nazywa, to nie na

    Nie o to mi chodziło, to chyba dla inteligentnego człowieka oczywiste.
    Chodzi mi o prowadzenie inwentaryzacji dla zleceniodawców w ramach
    dzialalności gospodarczej.
    Ponownie proszę praktyków o radę.
    KK

  • 4. Data: 2003-02-03 09:42:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@w...pl>

    Do inteligentnych się nie zaliczam, ale to, w jakim charakterze występujesz
    nic nie zmienia. Ponieważ przy zgłoszenia takiej działalności gospodarczej
    zezwolenie lub koncesja nie są wymagane, więc możesz do woli dokonywać
    takich remanentów, pod warunkiem że sam zleceniodawca uzna, że masz
    wystarczającą wiedzę.

  • 5. Data: 2003-02-03 10:45:17
    Od: Sławomir Dąbrowski <s...@s...pl>

    > Nie o to mi chodziło, to chyba dla inteligentnego człowieka oczywiste.
    > Chodzi mi o prowadzenie inwentaryzacji dla zleceniodawców w ramach
    > dzialalności gospodarczej.
    > Ponownie proszę praktyków o radę.

    Nie są potrzebne żadne specjalne uprawnienia.

  • 6. Data: 2003-02-03 19:39:59
    Od: "Krzyś" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Sławomir Dąbrowski" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Nie są potrzebne żadne specjalne uprawnienia.

    Dzięki !
    Pozdrowienia
    KK