  • 1. Data: 2002-01-24 21:10:02
    Temat: jak zaksiegowac sad i fv importowa?
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    Witam
    Po raz pierwszy mam do czynienia w pelnej ksiegowosci z sadem i faktura
    importowa. Czy moglibyscie podpowiedziec mi jak rozksiegowac te dokumenty?
    Z gory bardzo dziekuje za pomoc.

    pozdrawiam Kinga

  • 2. Data: 2002-01-25 11:13:20
    Temat: Re: jak zaksiegowac sad i fv importowa?
    Od: "Kinga" <g...@p...onet.pl>

    Czy naprawde nikt nie moze mi pomoc?
    Kinga

  • 3. Data: 2002-01-25 13:44:32
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Kinga <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2rlh5$c3o$...@n...onet.pl...
    > Czy naprawde nikt nie moze mi pomoc?
    > Kinga

    Mozesz konkretniej napisac czego nie wiesz.

    Moge napisac skrotowo tak:

    faktura :
    Dt rozl. zakupu
    Ct zobowiazania wobec dostawcow

    SAD:
    Ct rozl. zakupu
    Dt towary w magazynie
    Dt VAT naliczony
    Ct zobowiazanie wobec UC

    Reszta to juz drobiazg. Przypisanie wlasciwych kwot do wlasciwych pozycji.
    Pozostaje jeszcze kwestia:
    - kosztow zwiazanych z importem (transport, ubezp. itp_
    - roznic kursowych

    Wiecej grzechow nie pamietam :-)), dlatego ze nic juz nie importuje poza
    uslugami.

    Karol